látogató számláló

Reese Witherspoon hármasban

Az álmok valóra válnak. A filmekben. Meg a filmsztárok életében...

Az álmok valóra válnak. A filmekben. Meg a filmsztárok életében. Reese Witherspoon új filmje egyszerre akció és vígjáték: a Kémes hármas (This Means War, hazai bemutató: február 23.) főhősnőjeként két szuperügynök vetélkedik a szerelméért, és teljes szakmai fegyvertárukat bevetik a versenytárs kiiktatása érdekében.

– A színészet a gyerekkori álmok kiélése – mondta egy újságírónak Witherspoon. – A fiúk gyerekkorukban katonásdit meg kalózosdit játszanak, és a férfikollégáim boldogok, amikor háborús vagy kalózos filmben kapnak szerepet. Én kamaszlányként mindig azon morfondíroztam, hogy milyen lehet, ha egyszerre két sráccal randizik az ember, vagy milyen egy Bond-szerű szuperkémmel járni. És most tessék, alaposan beleélhettem magam a helyzetbe: azt kellett eljátszanom, hogy két szmokingos szupermacsó csapja nekem a szelet egyszerre. Azért szeretem a munkámat, mert teljesülnek a vágyaim. Mármint: a húsz évvel ezelőttiek.


süti beállítások módosítása