látogató számláló

Nyomd, bébi, nyomd (Baby Driver) - magyar előzetes + plakát

Bébi (Ansel Elgort) első ránézésre ártatlan, mint egy ministránsfiú. Hallgatag, odavan a jó zenéért, és egy helyes csajért (Lily James). Csak munka közben táltosodik meg – de akkor képtelenség utolérni, és nem is nagyon ajánlatos megpróbálni. Ugyanis Bébi bankrablók sofőrje: a legprofibbak is szeretnek rablás után vele menekülni, mert aki mellette ül a kocsiban, biztonságban érezheti magát.
De egy akció rosszul sül el, és a srácnak attól kezdve nem a zsaruk elől kell menekülnie, és nem mások bőrét menti. Doc, a félelmetes bandafőnök (Kevin Spacey) tűzött ki a fejére vérdíjat. És aki neki nem adja meg az elsőbbséget, az jobb, ha inkább megpróbál egy másik országban leparkolni...

Hogy pontosan mi ez a film, miért érdekes az, ahogyan készült és milyen vélemények születtek eddig a kész műről (ugyanis néhány szakmabeli és egy fesztivál közönsége már láthatta), azt az Oviban Kenobi blog kapcsolódó cikkében olvashatjátok el. A film amerikai bemutatóját az előzetes publikálása után néhány nappal előrébb is hozták augusztus 11-ről június 28-ra.
A hazai premier konkrét dátumáról egyelőre nincs információnk.

És mivel mi, magyarok - ahogyan az lenni szokott - ismét a nemzetközi trailert kaptuk meg, ezért álljon itt az amerikai is:

– 2011-ben fejeztem be a forgatókönyvet – nyilatkozta a rendező. – És Jon Hamm-ről már akkor tudtam, hogy őt akarom az egyik gengszternek. Jamie FoxxKevin SpaceyLily James meg Ansel Elgort csak fokozatosan szállt be. De mindenkit imádok, aki szerepel a Nyomd, bébi, nyomd-ban, és igazából a hosszú közös munka alatt sem tudtam teljesen megszokni a jelenlétüket. Sokat próbáltunk, de amikor az első forgatási napon Kevin Spacey elmondta az első mondatát, nem tudtam uralkodni magamon, az ég felé csaptam a két kezem, mint egy focista, és azt kiabáltam: „Ezt a szöveget én írtam! És ő mondja!” Nem tudtam fegyelmezni magam, pedig ezzel lehet, hogy ártottam kicsit a rendezői tekintélyemnek.

(via IC Press)

baby_driver_p1.png


süti beállítások módosítása