látogató számláló

Magassági mámor – zöldben

Ryan Reynolds nem unatkozott mostanában. A Zöld Lámpás 3D forgatásának megkezdése előtt hét hónapon át minden reggelt az edzőteremben töltött, és mire a filmezés megkezdődött 15 kg izommal lett nehezebb...

Ryan Reynolds nem unatkozott mostanában. A Zöld Lámpás 3D (Green Lantern, hazai bemutató: augusztus 11.) forgatásának megkezdése előtt hét hónapon át minden reggelt az edzőteremben töltött, és mire a filmezés megkezdődött 15 kg izommal lett nehezebb.

Ám a testi erő nem mindenhez elég: Reynolds közismerten erős tériszonnyal küzd, amióta egy ejtőernyős ugrása során nem nyílt ki az ernyője, és csak a tartalékernyő mentette meg az életét. Így aztán, bármilyen jó kondiban volt is, akadt néhány akadály, amit nem vett olyan könnyen. Ő játssza az első földlakót, akit felvesznek a világegyetem rendjére ügyelő Zöld Lámpás Alakulatba, és a sok zöldbe öltözött ufóval együtt harcoló srácnak jó néhány vad akcióban kell részt vennie – többnyire a levegőben.

– Amikor vagy 100 méter magasan, néhány kábelre csatolva elengedtek, és én 20 m/s-os sebességgel pörögve zúgtam a föld felé, olyan pánikba estem, hogy magamat is megleptem – vallotta be a színész, aki pedig a Penge-től az X-Men-ig már jó néhány akciófilmben bizonyított. – Én sem értem, miért, de miközben zuhantam, értelmetlen dolgokat kezdtem kiabálni. De szerencsére nem kellett megismételnünk a felvételt, a szöveget meg ki lehetett cserélni utószinkronban.


süti beállítások módosítása