látogató számláló

Vámpíros western

Érdemes odafigyelni a részletekre...

Érdemes odafigyelni a részletekre... A pap – Háború a vámpírok ellen 3D (Priest, hazai bemutató: június 9.) a távoli jövőben játszódó antiutópia, mely szerint csupán egy harcos papi rend képes megvédeni az emberiséget a vámpíroktól: így három sztárja, Paul Bettany, Cam Gigandet és Maggie Q a forgatás nagy részét biztonsági kábeleken forogva, repülve, sziklabarlangokban verekedve töltötte.

A minden részletre, trükkre és meghökkentő látványelemre aprólékos gonddal figyelő rendező, Scott Charles Stewart csupán egyetlen kis információt felejtett el megosztani a színészeivel: hogy filmje, többé-kevésbé egy klasszikus western feldolgozása.

– A sivatagban gyötörtük egymást egy futurisztikus motorokat és távol-keleti harcművészeti fegyvereket is bevető akciójelenettel, amikor hirtelen összeállt a kép – mesélte egy újságírónak Cam Gigandet, aki számára nem ismeretlen a vámpírvilág: az Alkonyat-ban gonosz vérszívót játszott. – Hogy ez a sztori tulajdonképpen Az üldözők című híres western, csak abban indiánok voltak vámpírok helyett. Rögtön elmondtam az egészet Paul Bettany-nak, aki erre rávágta: „akkor én vagyok John Wayne”, ami persze nem igaz, mert én játszottam azt a fickót, aki John Wayne volna. De onnantól sokkal jobban értettem az egészet.


süti beállítások módosítása