látogató számláló

Denzel Washington absztinens lett az alkoholista szerep miatt

A Kényszerleszállás című film Oscar-jelölést érő főszerepében Denzel Washington alkoholistát játszik, ám a forgatáson a sztár olyan száraz volt, mint a Szahara.

A Kényszerleszállás című film Oscar-jelölést érő főszerepében Denzel Washington alkoholistát játszik, ám a forgatáson a sztár olyan száraz volt, mint a Szahara. Ugyanis, mint mindig, most is teljesen beleélte magát a szerepébe, és attól félt, ha egy kortyot is iszik, nem tudja majd abbahagyni. "Egy kemény forgatási nap után általában iszom egy pohár bort vagy egy sört, hogy lazítsak, de most teljes szesztilalmat rendeltem el magammal szemben - meséli Washington. - Teljesen tisztának kellett maradnom, hogy a szerepre tudjak koncentrálni, és el ne szaladjon velem a ló. Azt lehetne hinni, hogy részegen lehet a legjobban alkoholistát játszani, ami óriási tévedés. Ha ittam volna a forgatáson, az egészet elrontottam volna."

Washington az evésben viszont nem fogta magát. "Rengeteget ettem, hogy puffadtan nézzek ki, mert egy alkoholista drogos nem figyel oda a kalóriákra, nem jár konditerembe és nem is alszik eleget. Szóval amikor éjjel hazamentem, bevágtam egy dupla hamburger-menüt almás pitével és csokis shake-kel, amitől pár nap után már úgy néztem ki, mint egy kismalac."

A Kényszerleszállás főhőse egy alkoholista és drogos pilóta, aki bravúrosan megment 106 embert, ám börtön fenyegeti, amiért módosult tudatállapotban ült a botkormány mögé.

(Flight - hazai bemutató: 2013. január 24.)


süti beállítások módosítása