látogató számláló

Top 5: 2013 legjobb filmjei

Top 5-ös listám a tavalyi év legjobb filmjeiről.

5. Elysium - Zárt világ

Szerintem ezt a filmet rajtam kívül senki nem teszi be egy toplistába se. Elismerem, hogy Neill Blomkamp pár helyen mellényúlt, a társadalomkritika nagyon felületes lett, néhol szörnyen lebutítva, de én így is élveztem a filmet. (Kritika.) A látvány nagyon jó volt. A színészi alakítás remek volt, és sajnos el tudok képzelni egy ilyen jövőt.

elysium_620.jpg

4. Phillips kapitány

Erről a filmről nem írtam külön kritikát, sajnos nagyon későn tudtam csak megnézni, és úgy voltam vele, hogy akit érdekelt a film, az már tuti megnézte, akit meg nem, az nem nézte meg.
A lényeg, hogy mikor megtudtam, hogy Paul Greengrass fogja rendezni a filmet, onnantól megvettek.
Anno A Bourne-ultimátumot elkönyveltem az év filmjének. Szerintem egy remek alkotás, pörgős, izgalmas, a legjobb Bourne-film. Az előbbi jelzők Greengrass mostani filmjére is jók. Fantasztikus, hogy mit hozott ki belőle, megtapintotta a történet lényegét, profi munka. Tom Hanks meg zseniális.

captain-phillips-movie-624x346.jpg

3.Transz

Szégyen, hogy ez a film megbukott a kasszáknál, de nem csak itthon, hanem külföldön is. Nagyon jó film. Danny Boyle-nak ezért a filmért kéne Oscart kapnia. A történet nagyon jó, ötletes, és 100%-os odafigyelést igényel. A színészek jók voltak, a film képi világa fantasztikus. Plusz Rosario Dawson mindent megmutat magából.

Trance-Banner.jpg

2. Gravitáció

Oscart Sandra Bullocknak! Tudom, hogy van már neki egy, de amit ebben a filmben csinált az valami zseniális. (Kritika.) Nem is értem, hogy vállalhatott el idáig olyan filmeket, mint a Beépített szépség stb.
A film látványa gyönyörű. Ezerszer jobban néz ki mint az Avatar. Ezt a filmet tényleg moziban kell látni, főleg IMAX 3D-ben. Aki meg letölti, az szégyellje el magát! Kívánom, hogy csússzon el a tyúkszaron.
A látvány mellett ki kell emelnem Steven Price munkásságát, aki a film zenéjét komponálta és mondhatom, nagyon ráérzett.

gravitacio_620.jpg

1. A hobbit: Smaug pusztasága

Szerintem ezt nagyon nem kell részleteznem. (Kritika.) Pörgős, akció dús, és még vicces is. Nagyon jól egyensúlyoz a film a komolyság és a humor között. Peter Jackson nagyon ráérzett A hobbitra, mint anno A Gyűrűk Urára. Smaug eszméletlenül jól nézett ki. A színészek jók voltak, a látvány pazar. Várom a bejező részt.

És Neked mely filmek tetszettek a 2013-as évből?


süti beállítások módosítása