látogató számláló

UIP hírek (2009. december 9.)

Ezen a héten: A Vasember még pisilni sem tud; Susan Sarandon nem bánja, hogy lánya meztelenkedett; Clooneynak még mindig megvan az olasz kedvese; Ez a Shrek lesz a végső!; Top 10 országos (2009. december 3-6.)

A Vasember még pisilni sem tud

Embert próbáló forgatáson vett részt Scarlett Johansson: a Vasember 2 egyik főszereplőjeként három hónapig kék-zöld foltokat borogathatott, mert folyton megütötte magát. – Ilyen szuperhősös filmben még nem szerepeltem, persze sejtettem, hogy nem lesz kimondottan fáklyásmenet, de ennyire durva dolgokra mégsem számítottam – meséli a színésznő. – Az akciójelenetek egy részében kaszkadőrök helyettesítettek, de néha nem volt mese, nekem kellett bedobnom magam. A bedobást szó szerint kell érteni: hámot adtak rám, és drótokon rángattak a levegőben – elég volt egy rossz mozdulat, és nem a megfelelő irányba repültem, hanem nagyot koppantam a falon vagy a padlón.

A színésznő nem panaszkodós fajta, de az első két hét után már kezdett elege lenni a megpróbáltatásokból. Csak akkor higgadt le egy kicsit, amikor kiderült, mások még többet szenvednek, mint ő. – Azok a kaszkadőrök, akik a Vasember-jelmezben játszottak, kész fakírok – folytatja Scarlett. – Ha egyszer rájuk adták a cuccot, egész nap nem lehetett levenni, mert kicsúsztunk volna az időből. Kérdeztem: akkor hogyan pisiltek? Azt válaszolták, nem szoktak, de nem is kell nekik, mert egész nap egy kortyot sem isznak. Na, ettől kész lettem!

(Iron Man 2 – hazai bemutató: 2010. április)

Susan Sarandon nem bánja, hogy lánya meztelenkedett

Jót nevet Susan Sarandon azokon a feltételezéseken, melyek szerint színésznő lánya, Eva Amurri az ő parancsára vetkőzött le a Kaliforgia című sorozatban. – Ez több okból is elképzelhetetlen – mondja az Oscar-díjas színésznő. – Egyrészt semmire nem kényszerítem Evát: felnőtt nő, úgy viselkedik, ahogy jónak látja. Másfelől még az életben soha nem fordult elő, hogy Eva azt csinálta volna, amit kértem tőle. Harmadrészt fogalmam sem volt az egészről, csak azt tudtam, hogy Eva szerepet kapott a sorozatban.

Sarandon azon is mulat, hogy egyesek szerint fel kellett volna háborodnia azon, hogy lánya jó ideig meztelen a sorozat ominózus epizódjában. – Isteni teste van, ha mutogatni akarja, igazat kell adnom neki. Biztos elégedett önmagával, én ennek csak örülni tudok, és boldog vagyok, hogy olyan foglalkozást talált magának, amit igazán szeret.

Susan Sarandont legközelebb a Komfortos mennyország című Peter Jackson-filmben láthatjuk. Egy alkoholista, láncdohányos nagymamát alakít, akinek meggyilkolják az unokáját, ő pedig segít a többi családtagnak, hogy túltegyék magukat a tragédián.

(The Lovely Bones – hazai bemutató: 2010. január 21.)

Clooneynak még mindig megvan az olasz kedvese

Nem szakított George Clooney és Elisabetta Canalis, dacára annak, hogy ilyen hírek keltek szárnyra. Erről nem az érintettek, hanem a szemrevaló olasz tévészemélyiség édesapja, Giulio Cesare Canalis nyilatkozott egy olasz lapnak. – Nagyon is együtt vannak, és a lányom boldog George oldalán – mondta a büszke apa, aki egyébként radiológus és a Sassari Egyetem professzora. Cesare prof nagyon jó véleménnyel lánya híres udvarlójáról. – Nem kellett csalódnom, amikor találkoztunk, pont olyan, amilyenek elképzeltem. Nagyon kedves, őszinte, és teljesen közvetlen, pedig a fejébe szállhatott volna a dicsőség.

George Clooney-t legközelebb az Egek ura című romantikus és vidám drámában láthatjuk. Kirúgási szakértőt alakít, aki a fél életét repülőkön és terminálokon tölti, míg rá nem jön, hogy a szerelem ennél sokkal izgalmasabb és értelmesebb dolog.

(Up in the Air – hazai bemutató: 2010. február 18.)

Ez a Shrek lesz a végső!

Négynél megállunk – tudatta a DreamWorks stúdió, arra utalva, hogy a most befejezett rész után már nem terveznek több Shreket. Erre persze azért nem muszáj mérget venni, mert gyanítani lehet, hogy ha a Shrek a vége, fuss el véle 3D is akkora siker lesz, mint a széria korábbi darabjai, talán egy ötödik részre is telik. (Az első három Shrek összesen több mint 2,2 milliárd dollárt termelt.)

Az új Shrek sztorija mindenesetre már nem titok. A Shrek a vége, fuss el véle 3Delején zöld barátunk már úgy érzi, elszállt fölötte az idő, ezért szerződést köt Démonpofával, aki azt ígéri, új kalandok várják. Ez igaz is, csakhogy nem úgy, ahogyShrek elképzelte. Hirtelen egy alternatív Túl az Óperenciánban találja magát, ahol Démonpofa a király, ő soha nem találkozott szerelmével, Fionával, ráadásul üldözik az ogrékat. Shrek feladata, hogy helyreállítsa a rendet.

(Shrek Forever After 3D – hazai bemutató: 2010. július)

Top 10 országos (2009. december 3-6.)


süti beállítások módosítása