látogató számláló

Jason Statham zselépáncélt adott Rosie Huntington-Whiterley-ra

Különleges védőfelszerelést kapott Rosie Huntington-Whiteley a párjától, Jason Stahamtől...

Különleges védőfelszerelést kapott Rosie Huntington-Whiteley a párjától, Jason Stahamtől. Az angol topmodell ugyanis a Transformers 3 forgatásán annyira megütötte magát, hogy Jason ezt nem nézhette tétlenül. – Minden forgatás végére tele voltam zúzódásokkal, még olyan helyeken is, amikről nem is tudtam, hogy ott is beüthetem magam – meséli Rosie. – Jason akciósztár, tudja, hogyan kell ügyesen elesni meg falhoz csapódni, de ő is visel zselépáncélt a forgatáson: ez olyan vékony, hogy ing alá is simán föl lehet venni. Hagyományos védőruhában, például, amilyet a kommandósok meg a katonák hordanak, úgy néztem volna ki, mint aki most jött Bagdadból, de ezt a cuccot simán hordhattam a forgatáson.

(Transformers: Dark of the Moon – hazai bemutató: 2011. június 29.)


süti beállítások módosítása