látogató számláló

Galaktikus premier Budapesten

A Star Wars valóban testet öltött tegnap este a Star Wars I. rész – Baljós árnyak hazai premierjén, a Galaktika egyik legnagyobb csillagközi buliján.

A Star Wars valóban testet öltött tegnap este a Star Wars I. rész – Baljós árnyak hazai premierjén, a Galaktika egyik legnagyobb csillagközi buliján. A jó hangulatot nemcsak az alapozta meg, hogy a rajongók, a lelkesedők és a film régi hívei 3D változatban láthatták újra George Lucas űreposzának talán legmeglepőbb részét: azt, amelyikben Darth Vader ártatlan kisfiúként szerepel. A premier szokatlanul bulis hangulatához hozzájárultak azok is, akik igazán a testet öltött filmet képviselték: a felvonuló Star Wars Légiónak köszönhetően a meghívott vendégek személyesen is találkozhattak Darth Vaderrel, Darth Maullal, Luke Skywalkerrel, a jedi lovagokkal, a buckalakókkal, és minden figura közül a legnépszerűbb Yoda mesterrel, a csillagháborús örömöket pedig a lézerkard-leckék tetőzték be.

Az X-faktor ifjú sztárjait szemmel láthatóan megigézte az űrkalandos környezet. A verseny győztese, Kocsis Tibi bebizonyította, hogy tényleg nagyon tud küzdeni, de a mozi előcsarnokában általános volt a jókedv és a játék: Baricz GergőVastag Tamás, az Apollo 23 tagjai is önfeledt rajongónak bizonyultak.

– Én nagy Star Wars rajongó vagyok, és a film közben sokszor előre mondtam a mondatokat – mondta a vetítés után Nánássy Tibi az Apollo 23-ból –, amin a srácok nagyokat nevettek. Így 3D-ben az egész teljesen más volt, nagyon élveztem.

– 3D-ben vadonatúj élmény volt a film – tette hozzá Kocsis Tibi. – Azon gondolkodtam vetítés közben, hogy vajon az összes részt átalakítják. Remélem igen!

A leglelkesebb Vastag Tomi volt a társaságból:

– Én már nagyon vártam a bemutatót, készültem rá – mondta. – A fogatverseny, a pod-race 3D-ben teljesen olyan volt, mintha ott ülnék a stadionban, a közönség soraiban. Fantasztikus volt!

A magyar csillagok szokatlanul nagy számban gyűltek össze ezen az estén. Nem hagyta ki az első magyarországi 3D-s vetítést Till Attila, Rékasi Károly, Détár  Enikő, Kökény Attila, Giorgo, Baronits Gábor, a Barátok közt Aradi Balázsa és Bereczky Gergője sem, sőt a vivás Random Marci és Qui-Gonn magyar hangja, Kocsi István is a sztárcsapatot erősítette. A Star Wars I. rész – Baljós árnyak 3D mától a magyar mozikban is látható!


süti beállítások módosítása