látogató számláló

Kritika: Hotel Transylvania - Ahol a szörnyek lazulnak

Drakula, a befektető.

Hotel Transylvania. Drakula pazar üdülőhelye, ahol a szörnyek és családtagjaik töltődhetnek fel, lazíthatnak, távol az emberektől. Ám a Hotelben különleges hét veszi kezdetét, ugyanis Drakula lánya Mavis 118. szülinapja kerül megrendezésre. Így Drakula meghívja a leghíresebb szörnyeket. Láthatatlan ember (ő egyáltalán szörny?), múmiát, vérfarkast, Frankensteint és feleségét. (Na, itt kitérek gyorsan erre a hatalmas hibára, amit nem csak ez az animációs film követ el, de az összes többi animációs és nem animációs is. Ez a mondat nekik szól: Frankenstein a doktor, aki létre hozta a szörnyet vagy lényt. Frankenstein nem a szörny, hanem a doktor. VILÁGOS?) Ám a buli szervezését és magát a bulit megzavarja egy ember jövetele.

Ez a film teljesen középszerű animációs film. Se nem jó, se nem rossz. Középszerű. Története kiszámítható, de akadnak benne tanulságok, mint a legtöbb ehhez hasonló animációs filmben.

Kinek van gyereke, nyugodtan vigye el, mert biztos élvezni fogja. Az apukák és anyukák szerintem már nem, ahogy én sem. Unalmasnak találtam. Volt egy két poén, amin hangosan felnevettem, de nem több. Főleg egy Twilight-poén tetszett. AZ animáció se volt kiemelkedő számomra. Ám ami meglepet, hogy vannak jelenetek ahol a főszereplők énekelnek, és nem váltanak át angol nyelvre és feliratozzák, hanem a magyar hangok nyomatják tovább. Ez engem meglepett. Kevés ilyen animációs film van sajnos. Sőt még kevesebb olyan animációs film van, aminél a hátteret is lefordítják, és nem feliratozzák magyarul. Bár ez a háttér magyarosítást, ezt a filmet se jellemezte.

Amire felfigyeltem, hogy van benne egy – két hiba. Mondok egyet: van ez a Jonathan és mindig mondja, hogy ilyen rockkoncerten volt, meg olyanon. Aztén erre LMAFO számot nyomat a zenelejátszóján. Akkor hogy is van ez? Meg még ehhez hasonlók. Persze ezek nem nagy hibák, de nekem szemet szúrtak.

Ám ami nagyon elszomorított, hogy nem érződik Genndy Tartakovsky keze nyoma.  Voltam olyan naiv, hogy azt hittem, Dexter vagy épp Szamuráj Jack-es minőséget kapunk, minden téren (történet, zene, stb.)

Tehát gyereket nyugodtan el lehet vinni rá. A felnőttek meg jó sok kávét igyanak, hogy ébren maradjanak a mozi sötétjében.


süti beállítások módosítása