látogató számláló

InterCom hírek (2009. október 1.)

Ezen a héten:

-Gekko visszatér
-Duci Damon

-Heigl és a férfiak

-Zeusz él

Gekko visszatér

Különös asztaltársaság telepedett le néhány héttel ezelőtt a manhattani Upper West Side-on a Shun Lee kínai étteremben. Oliver Stone Michael Douglas mellett Samuel D. Waksalt látta vendégül, akinek mostanáig nem sok köze volt a filmezéshez. Waskaltot az tette a társaság másik két tagja számára érdekessé, hogy nemrég szabadult egy szövetségi börtönből, előtte pedig az ImClone Sysems nevű gyógyszergyár vezetője volt - amíg csaláson nem kapták, és öt év letöltendő büntetésre nem ítélték.

Michael Douglas tanulni jött. A héten New Yorkban elkezdődött a Tőzsdecápák 2. (Wall Street 2: Money Never Sleeps, hazai bemutató: 2010 tavasza) forgatása, melyben a színész ismét régi nagy szerepe, Gordon Gekko elegáns öltönyébe bújik. Az első rész végén a bukott brókert lecsukják, a folytatásban pedig a börtönből szabadult erkölcstelen pénzmágus egy feltörekvő ifjú (Shia LaBeouf) segítségére siet a pénzügyek zavaros világában.

- Nem szerettem volna elvállalni a szerepet - vallotta be Douglas -, egy Oscar után igen nehéz újrajátszani a régi figurát, de a gazdasági válság meggyőzött róla, hogy van még mit mondani erről a témáról. Gekko életem legnagyobb meglepetése. Én igyekeztem a lehető legellenszenvesebbnek játszani, és erre mindenki imádta. Olyan bankárral is találkoztam már, aki azt mondta, Gekko hatására választotta a pénzügyi pályát. Hát, nem hihetetlen?

Duci Damon

A mindig sportos Matt Damon kedélyes pocakkal, tokával és kis bajusszal állt a kamerák elé Steven Soderbergh új komédiája, Az informátor! (The Informant!, hazai bemutató: november 26.) kedvéért. Azt állítja, nem volt nehéz a filmbeli szerepért felszednie 15 kilót - a rendezőjének sem kellett sokat győzködnie, hogy vállalja a hízókúrát.

- Úgy két hónappal a forgatás előtt írtam egy hosszú e-mailt Stevennek - mesélte Damon az újságíróknak -, aminek a végén, ha jól emlékszem csak úgy az utóiratba beleírtam még egy kérdést: szerinted hogy néz ki ez a figura? Steven csak annyit válaszolt: duci. És én akkor elkezdtem enni. Nem kérdeztem vissza, és nem haboztam, két hónapon keresztül folyamatosan faltam és faltam. Be kell, hogy valljam nagyon jól éreztem magam: a Bourne-filmek forgatása közben, akármilyen nehéz volt a napunk, munka után még le kellett mennem az edzőterembe. Most mikor hazaértem, bekapcsoltam a tévét, sört ittam, és hatalmas pizzákat tömtem magamba. Persze igyekeztem nem gondolni arra, hogy amikor befejezzük Az informátor! forgatását, újra vissza kell szereznem a régi formámat, és ehhez majd el kell kezdenem fogyózni.

Heigl és a férfiak

Mire egy nő harmincéves lesz, már sokat tud a férfiakról. Ha színésznő, akkor talán mindent. Katherine Heigl pedig egész biztosan mindent. Legalább is ő ezt állítja. A gyönyörű híresség, aki legutóbb filmjében A csúf igazság-ban (The Ugly Truth, hazai bemutató: október 1.) épp a férfiakról és a csábításról tanul macsó oktatójától, Gerard Butler-től, már nem lepődik meg semmin.

 - Egy színésznőnek muszáj mindenféle embert ismerni - nyilatkozta Heigl A csúf igazság New York-i premierjén. - Nekem igazából két közeli fiúhaverom van, az egyik nagyon józan, a másik tiszta lökött: ami kettejük közt lehet, azt össze tudom rakni belőlük. Szóval, amennyit férfiakról tudni érdemes, azt én tudom. Egy közös egyébként van kettejükben: sosem figyelnek arra, amit mondok. Ha valamit fontosnak tartok, azt legalább tízszer kell elismételnem.

Zeusz él

A görög mitológia látszólag végtelen, de ha valaki nagyon sokat meséli, kifogyhat a történetekből. Ez történt Rick Riordan-nal is, aki hiperaktív, diszlexiás kisfiát szórakoztatta esténként Zeusz és társai kalandjaival. A fiú mohón falta a fordulatos történeteket, és mikor apja már nem tudott újdonsággal előrukkolni, nagyon elszomorodott. Rick tehát új, egyre különlegesebb, vadabb izgalmakat fundált ki a régi hősök számára... és nemsokára meggazdagodott belőlük. A Percy Jackson és az Olimposziak  című regénysorozatnak már öt része van, ezek összesen több mint száz hetet töltöttek a New York Times Bestseller-listáján, és harminc nyelvre fordították le őket.

Nem csoda, hogy film készül a fiúról, aki - bár farmeros, ízig-vérig mai srác - megtudja, hogy Poszeidón fia, és belekeveredik az istenek, félistenek meg héroszok örök küzdelmeibe. Az első részt ( Percy Jackson & the Olympians: The Ligtning Thief) a műfaj szakértője, Chris Columbus, az első két Harry Potter-film direktora rendezi, aki az istenek karának szerepeire igazán isteni csapatot állított össze. Zeuszt Sean Bean alakítja, a többi halhatatlan közt pedig ott lesz Pierce Brosnan, aki Kheirónt, a kentaurt játssza; Uma Thurman Medúza, Rosario Dawson az alvilág királynője, Perszephoné, Steve Coogan pedig Hadész jelmezébe bújik.

Az antik istenek közt és a modern világban játszódó látványos kalandok a jövő év elején kerülnek a mozikba. A premieren biztosan ott lesz az a már nem is olyan kis fiú is, aki nélkül az egész történet meg sem született volna...

süti beállítások módosítása