látogató számláló

Mark Wahlberg haragszik a ferdítő sajtóra

Még mindig tart a botrány Mark Wahlberg legutóbbi kijelentése miatt: azt találta mondani egy interjúban, hogy vissza tudta volna verni szeptember 11-én a terroristákat, ha ott lett volna az egyik elrabolt repülőgépen.

Még mindig tart a botrány Mark Wahlberg legutóbbi kijelentése miatt: azt találta mondani egy interjúban, hogy vissza tudta volna verni szeptember 11-én a terroristákat, ha ott lett volna az egyik elrabolt repülőgépen. Az áldozatok hozzátartozói ezt nem vették jó néven, ezért a színész újabb nyilatkozatot adott ki, amelyben azt állítja, az anyagot készítő újságíró szövegösszefüggésükből kiragadva adta vissza szavait. – Amikor valamelyik filmemet népszerűsítem, több mint szívesen válaszolok a feltett kérdésekre – mondja a színész-producer. – Ezúttal azonban nem konkrét kérdésről és válaszról volt szó, hanem valaki szabadon interpretálta a szavaimat, ami szerintem nem oké, mert nem akarok senkit megsérteni.

Wahlberg azt is sérelmezi, hogy szexuális jellegű kérdéseket kapott az interjú során. – Ez a fickó mindenféle intim dologba akart belemászni, miközben nős ember vagyok négy gyerekkel, hát milyen dolog ez?! – háborgott a sztár.

Egyébként nincs oka arra Wahlbergnek, hogy idegeskedjen, mert legújabb filmje, a Csempészek igen szépen teljesít a mozikban: a 25 millió dollárból összehozott akcióthriller a második héten már ötvenmilliós összbevételnél tart.

(Contraband – hazai bemutató: 2012. március 22.)


süti beállítások módosítása