látogató számláló

Röpke kritika: Bloodshot

Ugyan Vin Diesel neve a hazai nézőközönséget be szokta csalogatni a mozikba, én viszont mindig szembementem az árral és valami miatt túlélem, hogy nem látom a legújabb Halálos iramban részt, vagy bármelyik Diesel-mozit. A Bloodshotnak viszont adtam egy esélyt – persze úgy, hogy nulla elvárással ültem le elé. A film az azonos című képregény alapján készült, viszont azt nem olvastam, így ez az írás nem az összehasonlításra fog kihegyeződni.

Na, de maga film: egy totális B-kategóriás akcióorgia. Diesel egy kemény, egysoros beszólásokkal operáló katonát alakít. Egyik bevetése után szörnyű dolog történik vele, ami az életébe is kerül, viszont egy tuti high-tech cégtől újabb esélyt kap. De nem is akármilyen esélyt: halhatatlan katonát csinálnak belőle.
A történet roppant egyszerű, meglepetést nem nagyon tartogat. Az alkotók leginkább az akciójelenetekre helyezték a hangsúlyt, amik néha nagyon jók, néha pedig… hát.. nagyon CGI.
Számos lassítást láthatunk akció közben, ahogy Diesel testét szétlövi az ellenség azzal a tudattal, hogy most kicsinálják őt, pedig a testében lévő nanitok mindig újra összerakják. És ez egy kicsit hátrányára is válik a filmnek, ugyanis a főszereplőért nem nagyon tudunk izgulni, sőt aki látott már filmet, tudja, hogy mi lesz a vége. Az ellenség motivációi sem túldimenzionáltak, a végső nagy csatánál pedig látszik a túlzott CGI használat, ami rámegy az élvezhetőség faktorára. Ettől függetlenül persze egyszer meg lehet nézni a Bloodshotot, de mélységet senki ne várjon tőle.


süti beállítások módosítása