látogató számláló

Ki kell eléggé Drew-nak?

Állítólag a színésznők nem szeretik kolléganőik társaságát. Drew Barrymore rácáfol a rosszindulatú feltételezésre. Producerként vett részt a Nem kellesz eléggé (He's Just Not That Into You, hazai bemutató: február 26.) című vígjáték készítésében, és sikerült korunk legmenőbb (és legcsinosabb) színésznőit maga köré gyűjtenie. A filmben - amely igazi párkapcsolati oktatófilm - Jennifer Aniston, Scarlett Johansson és Jennifer Connelly is játszik, Drew Barrymore pedig egy egészen kis szerepet osztott magára. És csöppet sem féltékeny társnőire. Legalább is az újságíróknak ezt mondta.

- Miért lennék rájuk irigy? - nevetett a 33 éves színésznő, aki több mint 25 éve a show-business élvonalában van. - Én hívtam őket. A szerepemet én választottam magamnak. Nem az elmondott mondatok száma alapján, hanem mert tetszett a figura: ez a technikai eszközökkel elhalmozott, enyhén szólva dilis, helyes csaj. Vele tudtam azonosulni. Jó néhány poénját én írtam bele a filmbe: szeretek az e-mailen, interneten, blackberryn, Facebookon és chaten bonyolódó szerelemekről panaszkodni - ebben jó vagyok, hát persze, hogy ezt akartam eljátszani.


süti beállítások módosítása