látogató számláló

Brad Pitt filmszakadással lett briganty

Különleges módon szerződött le Brad Pitt a Becstelen brigantyk című filmre.

Különleges módon szerződött le Brad Pitt a Becstelen brigantyk című filmre - olyannyira, hogy nem is emlékszik rá. A film rendezője, Quentin Tarantino eleve Bradet szemelte ki a főszerepre, és mindent latba vetett, hogy meg tudja győzni. - Amikor kész lett a forgatókönyvvel, Quentin eljött hozzám, és jelenetről jelenetre elmagyarázta a filmet - emlékszik vissza Brad. - Egész éjjel beszélgettünk, és a végére nem is emlékszem, csak arra, hogy amikor másnap délelőtt felébredtem, öt üres borosüveg hevert szanaszét a szobában. Azt sem tudtam, miben állapodtunk meg Quentinnel. Amikor felhívtam, nevetve mondta, hogy elvállaltam a szerepet. Így volt-e, vagy sem, az biztos, hogy egy hónappal később már egyenruhában rohangáltam egy francia erdőben.

            Brad egy kommandót irányít a Becstelen brigantykban, akik német katonákat öldösnek a megszállt Franciaországban a második világháború ideje alatt.

(Inglourious Basterds - hazai bemutató: 2009. augusztus 20.)

süti beállítások módosítása