látogató számláló

Kritika: Vasember 3.

Figyelem! Ez az írás teljes mértékben szubjektív. Ha nem egyezik meg a véleményünk, annak az lehet az oka, hogy én nem Te vagyok!
A Vasember 3 története a Bosszúállókban feldolgozott események után zajlik. Tony Stark pánikbetegségben szenved, stresszes, nem tud aludni, és ha elalszik, rémálmai vannak. A bajt fokozza, hogy egy új ellenség bukkan fel, aki Mandarin névre hallgat.

iron-man-3-620.jpg

Így nem is hangzik rosszul, ám sajnos ez a rész ugyanolyan rettenetesen unalmas, mint az előző. Nem vagyok egy nagy Vasember rajongó, az első rész tetszett, a második már nem, és ez sem. Egyszerűen a készítők iszonyat kevés akció jelenetet pakoltak be, amit nem is értek, mert egy ilyen fajta filmnek az lenne a lényege, hogy látványos akciók legyenek benne. Ja, bocsánat, van benne kettő. Mikor a Tony házát szétlövik, meg mikor a repülőből ki zuhant utasokat menti meg, aztán ezzel be is fejeződött. A legnagyobb hiba az, hogy egyszerűen ugrál a film a komoly jelentek és a lazábbak között, amitől én az egész film hangulatát nem tudtam "megfogni". Untam a filmet. Meg Tony-nak ez a pánikbetegsége is nevetséges háromszor rosszul lesz, és egyszer rosszat álmodik és kész. A történetből kifolyólag van kevés akció, mert inkább krimire lett ráhúzva az egész. Azért hozzá kell tennem, hogy van a filmben egy csavar, ami jól sült el, váratlanul ért. De ezt leszámítva semmi nagy extra nincs benne. A végén lévő nagy összecsapás meg iszonyat vontatott. Tony olyan béna, hogy ebben a részben sikerült a legtöbb Vasember öltözetet megsemmisítenie. Azon gondolkoztam, hogy ilyenkor hol a S.H.I.E.L.D. vagy Hulk? Sehol. A filmben Tony mondja, hogy nem alszik, inkább javítja/újítja a Vasember öltözéket, hogy megvédje a számára fontos személyeket, hát a nagy összecsapásnál nekem az jött le, hogy nem végezte túl jól a munkáját.

Jon Favreau már nem a rendezői székben ül, de ebben a részben elég sok szerepet kapott, csak az a baj, hogy egy idiótát alakít, akit legszívesebben addig pofoztam volna, míg kirohan a vászonból.
Tony nekem mindig is unszimpatikus karakter volt és lesz is, ezért nem is nagyon tudtam együtt érezni vele, meg eleve ez a bolhafingnyi vívódása édes kevés volt. A poénok szerintem nagyon erőltettek voltak, és kínosak, bár én egy Vasember résznél se nevettem el magam, de itt majdnem sírtam, hogy mennyire gáz szövegeket pakoltak be.

Ez van, akinek az első két Vasember rész se tetszett ne ettől várjon csodát, akinek viszont igen annak ez a rész se fog csalódást okozni.
Azt meg mondanom se kell, hogy a stáblistát mindenki várja meg, mert van egy plusz jelenet utána.


süti beállítások módosítása