látogató számláló

Luc Besson évekig patronálta Natalie Portmant

Hollywood egyik legokosabb színésznője Natalie Portman, tehát megáll a saját lábán, de ez nem volt mindig így.

Hollywood egyik legokosabb színésznője Natalie Portman, tehát megáll a saját lábán, de ez nem volt mindig így. Natalie 11 évesen kapta első filmszerepét Luc Besson Leon, a profi című filmjében, és a legendás francia rendező-producer a következő öt évben egyengette az útját. – Átnéztem minden egyes forgatókönyvet, amit kapott, és segítettem, hogy dönteni tudjon, elvállalja-e a szerepet – meséli Besson. – Azért volt rám szüksége, mert Natalie szülei nem értenek a filmszakmához, és nem akartam, hogy emiatt véletlenül vakvágányra fusson a karrierje. Aztán amikor már 16 éves lett, láttam, hogy boldogul egyedül is, különösen azok után, hogy szereztem neki egy dörzsölt ügynököt. Mostanra odáig fajult a helyzet, hogy néha én kapok tanácsot Natalie-től.

Natalie Portman hamarosan két újabb filmben is láthatjuk. A Thor című szuperprodukcióban a címben megnevezett skandináv isten barátnője, a Király! című vicces fantasyban pedig harcias amazon, aki a páncél alatt tangát hord.

(Thor – hazai bemutató: 2011. április 28.)

(Your Highness – hazai bemutató: 2011. július 7.)


süti beállítások módosítása