látogató számláló

Rút kiskacsa, azazhogy hering volt a szupermodell

Minden kezdet nehéz, s e közhelyes megállapítás igazát a saját bőrén tapasztalhatta Rosie Huntington-Whiteley.

Minden kezdet nehéz, s e közhelyes megállapítás igazát a saját bőrén tapasztalhatta Rosie Huntington-Whiteley. A szupermodell csúnyácska kislány volt, ezért társai folyton gúnyolódtak rajta. „Állandóan éreztették velem, milyen ronda vagyok – panaszkodik Rosie. – Sokáig nagyon kicsi voltam, amit a mai 175 centis magasságom miatt biztos elég nehéz elhinni. Óriási volt a szám, a mellem pedig sokáig nem nőtt meg, ezért heringnek csúfoltak. Ráadásul azt hitték, azért van ilyen hosszú és dupla nevem, mert flancolni akarok, nem elég nekem mondjuk a Smith, emiatt is folyton megkaptam a magamét. Tehát halmozottan hátrányos helyzetű voltam, nem hívtak meg házibulikba, és egy fiú sem akart járni velem.”

Persze Rosie ma már nem panaszkodhat, hiszen világmárkák arca, s a Victoria’s Secret üdvöskéjeként fedezte fel Michael Bay rendező, aki először klipeket forgatott vele, majd rábízta a Transformers 3 női főszerepét. A szupermodell a pasikat illetően is elégtételt kapott a sorstól: több mint egy éve Jason Statham barátnője. Kapcsolatuk annyira komoly, hogy az akciósztár éppen árulja hollywoodi házát, hogy közös fészket építsenek.

„Jason háza nagyon klassz, csupa fém meg üveg, de rémesen macsó, folyton azt várom, mikor ugrik elő egy nindzsa a fürdőszobából – mondja Rosie. – A kedvemért eladja, és olyan stílusú házat építtetünk, ahol már én is otthonosan érezhetem magam.”

(Transformers: Dark of the Moon – hazai bemutató: 2011. június 29.)


süti beállítások módosítása