látogató számláló

Titokzatos macskanő

Anne Hathaway macskabőrbe bújik. Ő játssza Selina Kyle-t, más néven a Macskanőt Christopher Nolan gőzerővel készülő, megaköltségvetésű filmjében, A sötét lovag – Felemelkedés-ben.

Anne Hathaway macskabőrbe bújik. Ő játssza Selina Kyle-t, más néven a Macskanőt Christopher Nolan gőzerővel készülő, megaköltségvetésű filmjében, A sötét lovag – Felemelkedés-ben (The Dark Knight Rises, hazai bemutató: 2012. július). Bár az első rész, A sötét lovag minden előzetes várakozást felülmúló sikere, és Nolan azóta bemutatott filmje, az Eredet után a rajongók minden apró információért elképesztően hálásak a filmmel kapcsolatban, a rendező szigorúan tartja magát az elveihez: a legnagyobb titokban forgat, és összes kollégáját is titoktartásra kötelezi.

Az új macskanő nemrég egy újságírónak egyenesen azt mondta: „sajnos vérszerződést kötöttem a rendezővel: véres ujjlenyomatom bizonyítja a szerződésen, hogy hallgatnom kell.”

– Nagyon, nagyon jó színésznő akarok lenni, mondjuk a legjobb – nyilatkozta Hathaway a filmmel kapcsolatban. – Ehhez pedig az kell, hogy a szakmám legjobbjaival dolgozzam, és a legnehezebb szerepeket vállaljam el. Nekem ez a színészi alapelvem, és eddig egészen izgalmas dolgok jöttek ki belőle. Ezért küzdöttem meg keményen azért is, hogy én lehessek Christopher Nolan macskanője.

De amikor az újságíró továbbra is részleteket próbált kisajtolni belőle, csak ennyit felelt.

– Őrült jó film lesz. Amikor a forgatókönyvet olvastam, egyszerűen nem hittem el, hogy ilyeneket le mernek forgatni. Pedig, tényleg.


süti beállítások módosítása