látogató számláló

Daniel Craig halálfélelemben vágtázott

Megemlegeti Daniel Craig a Cowboyok és űrlények forgatását, mert nem volt hozzászokva, hogy az egész napot a nyeregben kell töltenie.

Megemlegeti Daniel Craig a Cowboyok és űrlények forgatását, mert nem volt hozzászokva, hogy az egész napot a nyeregben kell töltenie. – Felemelő érzés volt Harrison Ford oldalán lovagolni, de arra nem számítottam, hogy este már nem tudok menni, annyira feltör a nyereg – meséli Craig. – Persze az ember feneke egy idő után hozzászokik a megpróbáltatásokhoz. Még egy okossággal is gazdagodtam ennek köszönhetően: megértettem, miért imbolyognak olyan furán a cowboyok, miután leszálltak a lóról.

Nem csak a nyereg okozott gondot a brit színésznek. – Az első napokban a frász tört ki, amikor a prérin kellett vágtáznunk. Rájöttem, a lovaglásnak egyetlen fontos szabálya van: ne ess le a lóról. A stáb persze röhögött rajtam, ahogy azon is, hogy folyton leesett a kalapom. Valahányszor elhagytam, fizetnem kellett nekik egy láda sört, úgyhogy a végén inkább ráragasztottam a fejemre.

(Cowboys & Alienscsütörtöktől a mozikban!)


süti beállítások módosítása