látogató számláló

Bruce Willis tequilába akart fojtani egy újságírót

Készülj a halálra! – ezzel a nyájas felszólítással üdvözölte Bruce Willis Piers Morgan brit újságírót.

Készülj a halálra! – ezzel a nyájas felszólítással üdvözölte Bruce Willis Piers Morgan brit újságírót. Az eset előzménye: Morgan gunyoros cikket írt arról, hogy Bruce Willis menyasszonya – ma már felesége –, Emma Heming brit modell mennyire hasonlít volt feleségére, Demi Moore-ra – csak persze fiatalabb kiadásban. Willis ezt a cikket a szívére vette, és bosszút állt. Természetesen stílusosan. Amikor véletlenül ugyanott ebédelt, mint Morgan, elkezdett tequilákat rendelni neki – erre vonatkozott a „készülj a halálra!” felszólítás. – Csak jöttek a pincérek a felesekkel, dobáltam őket befele, és kezdtem rendesen elázni – meséli Morgan. – Aztán mentőötletem támadt: rábeszéltem Bruce-t, hogy igyon velem. A végére már ő is matt részeg volt, és mikor láttuk, hogy a következő pár feles az asztal alá fog küldeni minket, befejeztük. Keményen átölelt, és ekkor már meg mertem kérdezni: készüljek a halálra? Még nem tudom, válaszolta nehezen forgó nyelvvel. Pedig már tudom, hogyan halok meg: drágán adom az életem! – mondtam erre, és végre elnevette magát. Azóta jó barátok vagyunk!

Bruce Willis következő filmjében nem ússzák meg egy enyhe alkoholmérgezéssel, akikre haragszik. A G. I. Joe – Megtorlásban a sztár a címben megnevezett szuperkatonát, Joe Colton ezredest játssza, ő az egyetlen, akiben a csapat vakon megbízhat.

(G. I. Joe: Retaliation – hazai bemutató: 2012. augusztus)


süti beállítások módosítása