látogató számláló

Kritika: Merida, a bátor

Kicsit elkéstem vele, de itt van egy beszámoló a legújabb Pixar filmről.

Kicsit elkéstem vele, de itt van egy beszámoló a legújabb Pixar filmről.

Imádom a Pixar kis- és nagy filmjeit is. Főleg a Toy Story-t. Sőt a Toy Story életem része, mivel azon nőttem fel. És míg így már-már felnőtt fejel is sokszor előveszem, nemcsak a harmadik részét, de az előző kettőt is. De, mindegyik Pixar filmet sokszor előveszek, és otthon újra megnézek, mert egyszerűen nem tudok velük betelni. Egyedül a Verdákra nem igaz az állításom. Nálam az egy kakukktojás.

Sokan nem örülnek, hogy a Pixar két évben folytatásokkal drukkolt elő. Hát azokkal nem értek egyet. Mivel a sokat emlegetett Toy Story 3 zseniális volt. De a Verdák 2 is hozta az előző rész szintjét, bár nekem nem tetszet egyik rész se, de akinek igen, az a folytatásba sem csalódott.  Ezt meghallotta a Disney és a Pixar. És idén kiadtak egy teljesen úgy címet a kezükből. Ez a Merida. Na, mielőtt még bárki azt hinné, hogy oltani fogom a filmet, az ne olvassa tovább. Ugyan is elárulok egy titkot ez nem Pixar film. Sőt azt se mondhatnám, hogy félig legalább az. Mert nem. Elég megnézni IMDB-n a film adatlapját a rendező(k), egy animációs filmet se csináltak életükbe és nem a Pixar tagjai. A történetet és a forgatókönyvet meg olyan írták, kik idáig Disney filmek történetét írták. Pixar animációs stúdió egyedül az animációért felelős. És azon látszik is, hogy az ő munkájuk. Most már azzal a dumámmal elkéstem, hogy csak az nézze meg moziba aki…. Helyette azt mondanám, hogy inkább az nézze meg otthon, vegye meg DVD vagy Blu- ray lemezen, aki szerint még mindig jók a Disney filmek. Mert a Merida teljesen ugyan azon a szinten van, mint egy Diseny film. Ezért nem a Pixar kell okolni, ők egy kis cég akik, kénytelenek behódolni a nagyobb cégnek. Ez a nagy cég a Disney. Ám nekem van egy álmom egy elképzelésem arról. Hogy lesz még olyan, hogy a Pixar kinövi magát és független lesz a Disney-től. Lesz még olyan mikor a Pixar mondja meg a Disney-nek, hogy mit hogyan kell csinálni. Én bízom benne, hogy lesz. Mindenesetre a Pixar jövője nincs veszélyben. Ugyanis jövőre jön a Szörny Rt. (egy zseniális animációs film) előzménye a Szörny Egyetem. Ami már sokkal inkább tekinthető Pixar filmnek, mint a Merida. Nem azért mert, előzmény, hanem a rendező már dolgozot a animációs stúdiónak.


süti beállítások módosítása