látogató számláló

Kritika: Men in Black 3.

Sikerült végre megnéznem a Men in Black harmadik részét. Íme egy kis összefoglaló.

Sikerült végre megnéznem a Men in Black harmadik részét. Azért nem láttam eddig, mert tudtam, hogy nyáron jobb filmek jönnek és azokra úgyis jegyet veszek, meg az Éhezők Viadala és a Bosszúállók elvitte az összes mozira szánt pénzem, tehát ezért maradt ki nekem idáig.

Számomra egy kellemes csalódás volt. Azért kellemes, mert voltam olyan hülye és mások véleményre hallgattam, hogy gagyi, nem jó, ne nézd meg, stb. Pedig szerintem simán élvezhető film lett belőle. Persze az első résznél nem jobb, de néhol visszaadja a hangulatát.

A díszletek jók, viszont a CGI-t visszavehették volna, mert kicsit sok volt. De lehet, hogy csak nekem volt zavaró. A Pitbullos főcímdalt meg szóra se méltatom. Na, jó egy kicsit. Borzasztó. Oké, hogy a mostani fiatalok biztos zabálni fogják, de azért egy ilyen számot nem szoktak főcímnek betenni. Miért nem kérték fel Willt, hogy csináljon egyet? Nem értem.

Ám ami a legjobban tetszett a filmben, az a fő gonosz. Vadállat Borisz, egyszerűen nem akartam elhinni. Az előző két részhez viszonyítva ő a leggonoszabb gonosz. Nagy vad és nagyon állat. Pedig az a színész, aki alakítja Boriszt, képek alapján.. nos, nem ilyen szerepben képzelném el. De itt mindent kihoztak belőle.

A történet jó volt, hozza az előző két rész szintjét. Sőt még film végi csattanó is van benne, ami engem meglepett.

Végszóként minden elismerésem a rendezőnek, a forgatókönyvíróknak, igazából mindenkinek, aki dolgozott a filmen. Egy teljesen élvezhető folytatást kaptunk. Aki esetleg félt volna megnézni, akárcsak én, nyugodtan vegyen rá jegyet.


süti beállítások módosítása