látogató számláló

Anne Hathaway-t a hajvágás jobban megviselte, mint a koplalás

Komoly áldozatot hozott Anne Hathaway A nyomorultak női főszerepe miatt. Drasztikus diétát vállalt, és levágatta a haját. Utóbbit utálta jobban.

Komoly áldozatot hozott Anne Hathaway A nyomorultak női főszerepe miatt. Drasztikus diétát vállalt, és levágatta a haját. Utóbbit utálta jobban. "Fizikailag is át kellett alakulnom, hogy hitelesen játszhassam a haldokló Fantine-t - meséli a színésznő. - Hetekig alig ettem valamit, ami a páromat is megviselte, mert a koplalás miatt gyakran voltam vele ingerült. Mégis ez volt az egyszerűbb része a dolognak, mert egy nő manapság ugyebár folyton diétázik, szóval nem volt benne semmi különös. De a hajnyírás! Az brutális volt, mert olyan végleges dolog: az egyik pillanatban még szép hosszú hajad van, aztán egyszer csak nyissz, és már nincs is. A látványát is nehezen szoktam meg, és fura volt, hogy sokáig a megszokott mozdulattal hátra akartam simítani a hajamat, de csak a levegőbe kaptam bele. Szóval nagyon fájt, de ezt kívánta meg a szerep: olyan áldozat volt, amelyet meg kellett hoznom a hitelesség érdekében."

(Les Misérables - hazai bemutató: 2012. december 27.)


süti beállítások módosítása