látogató számláló

Kritika: Scream Queens - Gyilkos történet - 1. évad (Scream Queens)

Sikolykirálynők.

A Scream Queens a jelenleg futó legjobb horror-vígjáték sorozat. Egy ismerősöm ajánlotta a sorozatot mondván, hogy nagyon jó és mivel nem volt mit néznem mostanság, belevettettem magamat és mondanom sem kell, totál megérte! Ha valaki utánanéz a sorozatnak és elrettentené az élénk színvilága, meg a sok női karaktere, annak azt mondom, nem minden az aminek látszik. Én simán végignéztem az első évadot úgy, hogy egyszer se kérdőjeleztem meg a férfiasságomat. Sőt ebben a sorozatban az a legjobb, hogy mind a férfiak, mind a nők egyaránt élvezhetik, szóval aki barátnőstül akar sorozatot nézni, annak is teljes mértékben tudom ajánlani.

screamqueens_pic_620.jpg

Mint az előbb említettem, a sorozat horror-vígjáték, és mindkét pilléren megállja a helyét. Nem veszi magát komolyan, és a poénok nagyon ütnek. Sőt társadalomkritikákban is bővelkedik, és amikor kell, félelmetes  tud lenni. Rengeteg popkulturális utalás van benne, így a régi horror filmekre is kikacsintanak.

A karakterek bár egy dimenziósnak tűnnek, de az őket alakító színészek miatt egytől egyig szimpatikusak voltak számomra. A köztük lévő dinamika nagyszerűen működik. Emma Roberts munkáját emelném ki a legjobban, mert amit ő itt alkotott az valami elképesztő. De szerepel még benne Carrie Fisher lánya, Billie Lourd, meg itt van Abigail Breslin is, aki Zombielandből vagy A család kicsi kincséből lehet ismerős.

A történetről nagy vonalakban annyit, hogy egy elit lányklubba a dékán nyomására már mindenki kérheti a felvételt, ám az elit csajoknak nem tetszik a dolog, hogy az ő köreiket beszennyezik az oda nem illő személyek, de ezen mindenkinek túl kell tennie magát, mert az egyetem jelképe, a vörös ördög szedi az áldozatait... De senki ne keressen a történetben logikát, mert hiába van tele túlbonyolított fordulatokkal, az egész gyermeteg szintre van leegyszerűsítve. Sőt, ahogy egyre jobban belemélyültem a sorozatba, már nem is érdekelt, ki a gyilkos. Sokkal inkább a poénok meg a karakterek miatt néztem végig, mert érdemes. Ami pedig a legjobb, hogy a második évad hamarosan (szeptember 20-án) indul Amerikában.

screamqueens_p11_620.png


süti beállítások módosítása