Ezért lett "csúnya" Elton John életrajzi musicalje
Az autorizált életrajz különleges műfaj, mivel annak a személynek a jóváhagyásával, sőt nem egyszer gondozásában készül, akiről szól. Emiatt aztán a legtöbb autorizált életrajz erősen kozmetikázott, mivel az alany nyilván nem törekszik arra, hogy kellemetlen dolgok is nyilvánosságra kerüljenek róla.
A Rocketman című életrajzi fantasy filmmusical Elton Johnról szól, és a művész tevékeny hozzájárulásával készült (sőt párja, David Furnish az egyik producer, ő pedig az egyik executive producer), mégsem kozmetikázott darab, hanem „csúnya”, ahogyan a főszereplő Taron Egerton fogalmaz. Például amikor a néző először megpillantja Elton Johnt, éppen rehabra készül, szakad róla a víz és a fogát csikorgatja. Maga a film pedig azokból az emlékekből áll össze, amelyek Eltonban az elvonókúra során feltolulnak. Bepillanthatunk a művész gyerekkorába is, amely minden túlzás nélkül nehéznek nevezhető, és utána ez a helyzet már csak fokozódott.
A főszereplő Egerton azt is mondja, hogy „a film egy nagyszerű ember nyers ünneplése”. A saját alakításával kapcsolatban megjegyzi, hogy reméli, betekintést engedhet egy olyan ember életébe, aki köztudottan zabolátlan életet élt, de az alkotók ugyanakkor arra is törekedtek, hogy örömet szerezzenek az Elton-rajongóknak.
A filmnek még nincs korhatár besorolása, de szigorra lehet számítani, tekintettel arra, hogy droghasználat, kendőzetlenül ábrázolt szex és trágár beszéd fordul elő benne.
(Rocketman – hazai bemutató: 2019. június 6.)
UIP hírek
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.