látogató számláló

Íme az első képek az Amerikába jöttem 2-ből

Az Entertainment Weekly jóvoltából megkaptuk az első képeket az 1988-as Amerikába jöttem folytatásából, melyből kiderül, hogy Akeem hercegnek (Eddie Murphy) Queens-ben van egy felnőtt fia, Lavelle (Jermaine Fowler), akinek egy ottani nő (Leslie Jones) az anyja. (Hogy Akeem múltjának ez az eddig elhallgatott kis részlete mikor történt a 32 évvel ezelőtti New York-i kiruccanása során, az egy remek kérdés...)
A haldokló királynak (James Earl Jones) az a kívánsága, hogy a fiúból legyen a következő herceg, így aztán Akeem és Semmi újra nekivágnak Amerikának.

update (2020. 12. 22.): Megérkezett az első előzetes is. A megtekintéséhez kattints ide!

Az új szereplők között megtalálható Tracy MorganWesley Snipes, KiKi Layne, Rick Ross, valamint a már említett Jermaine Fowler és Leslie Jones. A visszatérő szereplők között pedig természetesen ott lesz Eddie Murphy, Arsenio Hall és James Earl Jones, továbbá Shari Headley, Paul Bates, John AmosLouie AndersonClint Smith és Vanessa Bell Calloway. A rendezői székben Craig Brewer (A nevem Dolemite) foglalt helyet.

Ha a pandémia nem szól közbe, a filmet már idén augusztusban bemutatták volna a mozikban; ha pedig nem jött volna a második hullám, akkor tegnap, december 17-én lett volna a hazai premier. Ám a Paramount végül úgy döntött, 125 millió dollárért eladja a forgalmazási jogokat az Amazonnak, így az Amerikába jöttem 2 a Prime Videón debütál, mégpedig 2021. március 5-én.


süti beállítások módosítása