látogató számláló

Dawson és a bikák

Hány élete van egy színésznőnek? Talán végtelen - és az életek, amiket eljátszhat mind különböznek az igazitól. Rosario Dawson a Hét élet (Seven Pounds, hazai bemutató: február 26.) című filmben súlyos beteg, bizonytalan és titokzatos nőt játszik Will Smith oldalán. Az életben azonban meglehetősen határozott, gyors és egészséges. Elég egy bizonyíték: tavaly részt vett a híres pamplonai bikafuttatáson. A spanyol kisváros szűk utcáin évente egyszer együtt rohannak bikák és emberek. És mindig akadnak olyanok, akiket utolérnek a bikák.- Életemben nem féltem, nem rohantam és nem lihegtem még úgy, mint akkor - számolt be élményeiről újságíróknak a színésznő. - Körülbelül úgy pörgött a lábam, mint Tapsi Hapsinak. Őrült adrenalin-robbanást éltem át, igaz, utána még hónapokig úgy jártam New York utcáin, hogy mindentől összerezzentem, és félve léptem ki az utcasarkokon. A Hét élet forgatása közben próbáltam Will Smith-t rábeszélni, hogy egyszer menjen el ő is, mert nagyon jó élmény.

süti beállítások módosítása