látogató számláló

Zac Efron és az idősebb nők

Egy nem túl sikeres férfiember 17 évessé változik, beköltözik a tőle éppen válni készülő feleségéhez, és megpróbálja rendbe rakni mindazt, amit kamaszkorában elrontott.

Egy nem túl sikeres férfiember 17 évessé változik, beköltözik a tőle éppen válni készülő feleségéhez, és megpróbálja rendbe rakni mindazt, amit kamaszkorában elrontott. A történet persze nem valóságos, sőt, teljesen lehetetlen: ez teszi a Megint 17 (17 Again, hazai bemutató: május 28.) című vígjátékot olyan izgalmassá és mókássá. Meg az, hogy egyes részletei mégis egészen valóságosak. A sztori szerint ugyanis az immár boldogan szingliskedő kétgyermekes anyuka kicsit beleszeret a kamaszsrácba, akiről nem tudja, hogy az igazából a férje, az pedig nyilván ezerrel hajt a feleségére: a 21 éves Zac Efron és a 38 éves (kétgyermekes) Leslie Mann között jó néhány romantikus és vidám jelenetet vett filmre a stáb.

- Most már értem Ashton Kutcher-t - nyilatkozta a kamaszlányok bálványa, Zac. - Mielőtt elkezdtük a közös munkát, féltem kicsit ettől a történetszáltól. Nem tudtam, hogyan játszom majd el, hogy szerelmes vagyok egy 38 éves nőbe. De Leslie-be nagyon könnyű belezúgni: azokban a jelenetekben egyáltalán nem kellet színészkednem. Beszélgettünk kicsit, próbálni kezdtünk, és megértettem, mi vonzó az idősebb nőkben.

süti beállítások módosítása