látogató számláló

Rosie azt hitte, csak vicc, hogy a Transformersbe hívják

Sosem gondolta volna Michael Bay, hogy pont egy modellt fog felkérni a Transformers 3 női főszerepére...

Sosem gondolta volna Michael Bay, hogy pont egy modellt fog felkérni a Transformers 3 női főszerepére. – Megan Fox kiesése után nagyjából 500 jelöltünk volt a világ minden részéről – meséli a rendező. – Egyszer csak valami bevillant: Rosie Huntington-Whiteley-vel együtt dolgoztam a Victoria’s Secret kampányklipjében, és az ösztönöm azt súgta, egy próbálkozást megér, mert van benne valamilyen természet adta tehetség. Küldtem neki egy e-mailt, hogy várom a meghallgatásra.

– Először azt hittem, ez csak vicc – mondja a brit modell. – Michaelnek elég sajátos a humora, és gondoltam, meg akar tréfálni. De aztán beszéltünk telefonon, és kiderült, halál komolyan gondolja. A frász jött rám, pedig mindig is filmes karrierről álmodtam, a modellkedést csak afféle belépőnek tekintettem.

(Transformers: Dark of the Moon – hazai bemutató: 2011. június 29.)


süti beállítások módosítása