látogató számláló

Kiakasztották Rihannát

Boldog volt Rihanna, amikor megkapta élete első filmszerepét, arra viszont nem számított, hogy nem úgy bánnak majd vele, mint egy szupersztárral, hanem úgy, mint egy újonc tengerészgyalogossal.

Boldog volt Rihanna, amikor megkapta élete első filmszerepét, arra viszont nem számított, hogy nem úgy bánnak majd vele, mint egy szupersztárral, hanem úgy, mint egy újonc tengerészgyalogossal. – Kadétot játszom a Csatahajó című filmben, amihez olyan kiképzést kaptam, mint egy igazi tengerészgyalogos – meséli a barbadosi szépség. – Az első héten azt hittem, megpusztulok! Adtak mellém egy valódi őrmestert, aki egyfolytában üvöltözött velem, a legenyhébb az volt, ha szidta az anyámat, és amikor fekvőtámaszokat csináltam, egy bottal csapkodta a homokot körülöttem. A tengerben kellett futnom derékig érő vízben, folyton kötélen másztam, mint egy majom, a lőgyakorlatnál pedig nem dughattam be a fülem, úgyhogy utána egész nap harangoztak a fejemben.

Az énekesnő számára akkor jött el az idő, amikor végre a kamerák elé állhatott. – Olyan csajt játszom, akivel könnyen tudok azonosulni. Állati menő, utál mindenkit, úgy vonul végig a fedélzeten, mint egy királynő. Nem érdeklik sem a csajok, sem a srácok, csak a fegyverek, és akkor érzi magát elemében, amikor végre kitör a háború. Szóval rám írták ezt a szerepet!

(Battleship – hazai bemutató: 2012. április 19.)


süti beállítások módosítása