látogató számláló

Ezért volt olyan béna Kristen Stewart

Több paródia is született már arról, hogy Kristen Stewart milyen furcsán viselkedik, ha nyilvános eseményeken ráirányul a közfigyelem. Most elárulta, mi ennek az oka.

Több paródia is született már arról, hogy Kristen Stewart milyen furcsán viselkedik, ha nyilvános eseményeken ráirányul a közfigyelem. Most elárulta, mi ennek az oka. Sokáig nem tudott mit kezdeni azzal, hogy híres lett, és az emberek barátkozni akarnak vele, sőt egyesek még meg is tapogatnák, igaziból van-e. A most 22 éves színésznő 13 évesen lett sztár a Pánikszoba egyik főszereplőjeként, és sokáig nem tudta feldolgozni, hogy egy sztárnak egy pillanat nyugta sincs, ha kiteszi a lábát otthonról. „Ha elmentem egy étterembe a családommal, és odajöttek hozzám az emberek, nem tudtam, mit csináljak. Begubóztam: magam elé néztem, és nem szóltam egy szót se – meséli a színésznő. – A szüleimet roppant kínosan érintette, hogy ilyen lehetetlenül viselkedem, kértek, hogy legyek kedves, és legalább egy hellót nyögjek ki, de nem ment. Pedig általában nyitott vagyok, és szeretek beszélgetni az emberekkel, de ilyen helyzetekben azonnal leblokkoltam. Most is adódnak kínos pillanatok.”

A színésznő egyáltalán nem tűnik félénknek vagy zavarodottnak legújabb filmjében. A klasszikus Grimm-mese akció-fantasy változatában, a Hófehér és a vadászban félelmetes harcos, aki egész hadsereg élén indul harcba a gonosz királynő (Charlize Theron) ellen.

(Snow White and the Huntsman – hazai bemutató: most csütörtökön!)


süti beállítások módosítása