látogató számláló

Kritika: Kertvárosi kommandó

Szupercsapat.

 

Evan, mikor megérkezik a boltjához, rossz hírt kap. Meghalt az éjjeli őr. A rendőrség tehetetlen, az elkövetőről semmit se tudni. Így fogja magát és polgárőrséget szervez. Igaz csak rajta kívül hárman jelentkeznek, de így is belevágnak. Ám nem olyan könnyű polgárőr élet, sőt Evenék esetében sokkal nehezebb. Ugyanis egyre több gyilkosság lesz úrrá a városban, és az is lehet, hogy nem is emberi lény ez elkövető.

Nem tudom, hogy mi lehet az oka, de mindenestre élveztem a filmet. Oké, hogy nem fogom megnézni százszor, de egy kellemes kikapcsolódást nyújtott. Lehet, hogy azért élveztem, mert az Asterix és Obelix után láttam? Lehetséges. Pedig nem vagyon nagy Ben Stiller rajongó, se Vince Vaughn, sőt Jonah Hill rajongó se vagyok. Mert egyiket se csípem. A stáb listán egyedül Richard Ayoade neve volt bíztató, mert a kockafejek című sorozatba bírom. És miért nem bírom a többi három tagot? Mert szerintem rossz színészek. A filmjeik meg nem viccesek. Stillertől az utolsó vicces filmje a Mystery Men volt. És több mint tíz éves filmről beszélek. De ugyan így vagyok a filmben nem szereplő Adam Sandlerrel. Meg a film történetét jegyző Seth Rogennel. Kezdem azt hinni, hogy velem van a baj. Mert minden évbe a felsorolt „ színészeknek” egyre több filmjük lesz külön-külön. Az én humor faktorom nem az ő szintjükön van. Persze most írhatnám, hogy akkor melyek azok a filmek, amiket viccesnek tartok, de az elég hosszú lista lenne. Na, térjünk vissza a filmre. Ami legjobban meglepet, hogy voltak olyan viccek, amik egyáltalán nem voltak erőltettek. Ám a sok káromkodást annak éreztem. Szerintem felesleges volt. Simán mehetne tizenkettes karikával a film, ha nem lenne annyi káromkodás, ami teljesen felesleges, mert a párbeszédekhez nem ad többet, nem ad mélységet.

Spoiler: Az egyik tag a csapatból űrlény. És mégis segít az ember társainak. Persze elmondja, hogy azért mert megkedvelte őket. De komolyan, most azért elég sok fajtársát ölte meg. És igazából nem nagyon derül ki, hogy miért. Tudom, hogy vígjáték, na de három ember dolgozott a film történetén bakker, valami választ azért adhatnának. Spoiler vége

Egyszeri megtekintést ajánlom azért, mert voltak kellemes percei a filmnek. Meg nem éreztem, nem úgy, mint a galloson, hogy közel két órás a játék idő. Mindenesetre a filmtől nem lettem Ben Stiller fan, de esetleg ilyen filmekbe fog továbbra is szerepelni, talán megkedvelem.


süti beállítások módosítása