látogató számláló

Kritika: Napos oldal

Őrült jó.

Előzetes alapján egy hétköznapi vígjátékra számítottam. Ám mikor láttam, hogy a legjobb film kategóriában is jelölték a filmet kíváncsi lettem rá. Na meg persze kíváncsi voltam, hogy alakít Jennifer Lawrence. Röviden így írnám le, hogy mit tapasztaltam miközben néztem: eredeti, őszinte és megható (mármint a film).  A rendező, David O. Russel előző munkáit is láttam már, de valahogy egyik se tudott igazán megfogni. Úgy éreztem hiányzik belőlük valami plusz, ám ezzel a filmmel megtalálta a rendező úr, azt a műfajt, ami igazán jól áll neki.  A történet Pat Solitano (Bradley Cooper) életét mutatja be, akire az elmúlt hónapokban rájár a rúd. Elvesztette a házát, feleségét és jelenleg a szüleinél lakik. Szülei nagyon aggódnak érte. Ám váratlan fordulat következik be az életébe. Megismerkedik Tiffanyval (Jennifer Lawrence), aki segít visszahódítania a feleségét, de cserében Tiffany is kér Pattől valamit.  Ami igazán megfogott a filmben, az volt, hogy bár vígjáték, de igazából nem az a fajta, ami tele van idióta poénokkal, sőt igazából én csak a film vége felé nevettem. Ez a film inkább elgondolkodtató vígjáték. És van min elgondolkodni film közben és utána. Esetleg, ha valaki látta a filmet és nem eset volna le, a nagy tanulság, hogy mi mind valamilyen szinten „bolondak” pontosabban mindenki más. Mástól fél, mást szeret, más a rigolyája stb. És ezt el kell fogadni, hisz pszichológia órákon mit tanulok, hogy van, mikor az ember nem maga tehet arról, hogy milyen. Színészek rendben voltak, Bradley Cooper nem egy kedven nálam, de itt azért szimpatikus karaktert tudott hozni. Jennifer Lawrence nagyon dögös, és tehetséges itt is. Robert De Niro is végre egy olyan filmben játszott, ami jó és nem ilyen közepes kategóriás vagy annál rosszabban. Igazából mindenki jól alakított. A történet remek volt, bár annyira nem lehet elrontani, mert egy könyv alapján készült. Egy szó, mint száz én mindenkinek ajánlom. Nem unatkoztam rajta egyáltalán, élvezetes film.  Randi filmként is jó. Tehát bárkivel nézhető.


süti beállítások módosítása