látogató számláló

Gengszterizmok

A Gengszterosztag gyors és kemény akciófilm, de sok nézője mást keres benne: hiszen Ryan Gosling és Emma Stone mozis románcát is élvezhetik. Érdemes is alaposan megnézni a szívdöglesztő Goslingot – lehet, hogy most látjuk így utoljára.

A Gengszterosztag (16) (Gangster Squad, már a mozikban) gyors és kemény akciófilm, de sok nézője mást keres benne: hiszen Ryan Gosling és Emma Stone mozis románcát is élvezhetik. Érdemes is alaposan megnézni a szívdöglesztő Goslingot – lehet, hogy most látjuk így utoljára. Ugyanis egy film kedvéért néhány hónap alatt vagy 20 kg-ot hízott, és kicsit túl is lőtt a célon.

– Egyáltalán nem könnyű ennyire meghízni – panaszkodott a sármos színész az újságíróknak. – Hónapokon át nem ittam vizet. Vettem rengeteg fagylaltot, megolvasztottam, és ha megszomjaztam, azt ittam literszámra.

A Gengszterosztag dögös zsaruja valószínűleg azért is gondol vissza rossz szájízzel a kúrára, mert feleslegesnek bizonyult: végül Mark Wahlberg kapta meg helyette a szerepet. Ő viszont továbbra sem hajlandó komoly edzéssel dolgozni a régi alakjáért.

– Semmi értelme annak, hogy az ember izmokat pakoljon magára – vélekedett. – Sok súlyzózásból nagy izmok lesznek, de mi hasznuk? Legfeljebb, hogy újabb súlyokat tudok felemelni. Az izom olyan, mint egy kis házikedvenc: etetni kell, törődni vele, különben búcsút mondhatsz neki. Kösz, nem érdekel.


süti beállítások módosítása