látogató számláló

Gravitáció és Avatar

A Gravitáció (Gravity, már a mozikban) velencei premierje óta mindig mint komoly Oscar-esélyes kerül szóba, de már megkapta a legnagyobb díjat: a világ legsikeresebb filmkészítője, James Cameron dicséri, ahol csak tudja: az Avatar rendezője szerint nem készült még ilyen jó, ennyire átélhető film az űrről.

A Gravitáció (Gravity, már a mozikban) velencei premierje óta mindig mint komoly Oscar-esélyes kerül szóba, de már megkapta a legnagyobb díjat: a világ legsikeresebb filmkészítője, James Cameron dicséri, ahol csak tudja: az Avatar rendezője szerint nem készült még ilyen jó, ennyire átélhető film az űrről.

Alfonos Cuaron rendező most azt is elárulta, hogy Cameron nemcsak utólag okos: már bő négy évvel ezelőtt, a munka kezdetekor is jelen volt.

– Eleinte mindenki azt mondta, hogy képtelenség elkészíteni a Gravitáció-t – emlékezett a Zürichi Filmfesztivál sajtótájékoztatóján a rendező. – Ő viszont állította, hogy sikerülhet. Ha nincsenek meg hozzá a technikai feltételek, hát ki kell őket találni. Volt is jó néhány ötlete, sőt, a segítségét is felajánlotta, csak ahhoz nekünk kicsi volt a költségvetésünk. De két hónappal ezelőtt véletlenül találkoztunk Mexico Cityben. Elmentünk vacsorázni, és ott Cameron azt mondta:”tudtam, hogy neked összejöhet, és tudtam, hogy bele fogsz őszülni.” Aztán a saját hajára mutatott, és ezt tette hozzá: „látod az én hajamat? Én az Avatar alatt őszültem meg.” Úgy látszik, a Gravitáció az én Avatar-om.

Gravitacio_Cameron.jpg


süti beállítások módosítása