látogató számláló

Pokoli kamaszkora volt A szürke ötven árnyalata sztárjának

Nem volt fenékig tejfel a kamaszkora Dakota Johnsonnak, akit hamarosan A szürke ötven árnyalata női főszereplőjeként láthatunk a mozikban. A szőke színésznő Melanie Griffith és Don Johnson lánya, és éppen emiatt gyűlt meg a baja a többi gyerekkel az iskolában.

Dakota sokáig házioktatásban részesült, már csak emiatt is nagy sokk volt számára, amikor megkezdte tanulmányait egy katolikus bentlakásos gimnáziumban. "Borzasztóan nyomorultul éreztem magam - meséli a színésznő. - Az iskola maga színvonalas volt, de a lányok ilyen koncentrációja kész rémálom."

Dakota addig könyörgött édesapjának, míg át nem íratták egy másik gimnáziumba - és itt jött az igazi feketeleves. A kaliforniai tanintézményben mindenki tudott a színésznő szüleinek viharos magánéletéről és kábítószer fogyasztási szokásairól. A diákok nap mint nap pletykamagazinok kivágott cikkeit hozták be az iskolába, és ezekkel cukkolták Dakotát. "A sajtó mindent felfújt, én meg nem tudtam mit tenni ellene. Folyton csak azt kérdezgettem magamtól: mi a francot akarnak ezek tőlem?"

Dakota már tizenévesen rehabra került, de azt mondja, csupán pszichológusi segítségre volt szüksége. "A szüleimnek rengeteg lelki problémája volt, és ez oda vezetett, hogy még gyerekként nekem is az ő gondjaikkal kellett szembesülnöm. Ezért lett szükségem terápiára."

(Fifty Shades of Grey - hazai bemutató: 2015. február)

50-shades-of-grey-photos-dakota-johnson-portrait.jpg


süti beállítások módosítása