látogató számláló

Spielberg képregénye

Steven Spielberg és Peter Jackson következő, közös nagy filmje, a Tintin kalandjai annak köszönheti a születését, hogy Steven Spielberg nem tud franciául...

Steven Spielberg és Peter Jackson következő, közös nagy filmje, a Tintin kalandjai (The Adventures of Tintin, hazai bemutató: november) annak köszönheti a születését, hogy Steven Spielberg nem tud franciául. Így, amikor először a kezébe került a film alapjául szolgáló képregény egyik füzete (történetesen a hetedik rész), egy kukkot sem értett belőle. És azon kapta magát, hogy mégis végigolvassa a történetet, és mindent ért.

– Csak unatkozva lapozgatni kezdtem egy francia nyelvű képregényt – emlékezett vissza egy nemrégi párizsi sajtótájékoztatón a háromszorosan Oscar-díjas rendező. – Aztán végigolvastam, és egyáltalán nem éreztem úgy, hogy bármiről lemaradtam volna, noha tényleg egy szót sem értettem belőle. És rájöttem, hogy Hergé, az alkotó tökéletes storyboardot rajzolt. Csak maga sem tudott róla. Ha pár évtizeddel később születik, biztosan filmes lett volna. Még szerencse, hogy nem így történt: így én csinálhatom meg a Tintin kalandjai-t.

Az élő szereplők bevonásával forgatott, különleges digitális-animációs technikát alkalmazó film, melynek ifjú főhőse izgalmas kalandokat él át, Spielberg rendezésében és Jackson produceri közreműködésével készül.


süti beállítások módosítása