látogató számláló

Megkínozták a sztárokat a Safe House forgatásán

Kész roncs lett Denzel Washington és Ryan Reynolds, mire befejeződött a Safe House című akciófilm forgatása.

Kész roncs lett Denzel Washington és Ryan Reynolds, mire befejeződött a Safe House című akciófilm forgatása. A történet szerint a Reynolds alakította CIA-ügynök egy bűnözőre (Washington) vigyáz egy rejtekhelyen, ám rajtuk ütnek, ezért menekülniük kell árkon-bokron át Rio de Janieróban. A sztárok maguk akarták játszani a kaszkadőrjelenetek többségét, hogy minél hitelesebb legyen a mozi. Aztán jól megbánták. – Az rendben van, hogy egy hónapon át úgy forgattunk, hogy talán négy vagy öt mondatot szóltunk, mert folyton csak verekedtünk, szaladgáltunk meg lövöldöztünk – meséli Washington. – A végén már recsegett a térdem, de ez benne van a pakliban. De amikor a vizes tortúrára került sor, kezdtem besokallni. Csak azért nem balhéztam, mert láttam, hogy azok a srácok, akik kínoztak, még jobban be vannak tojva, mint én. Hogy mi volt? Fejjel lefelé fellógattak, és vizet csorgattak az orromba. Ilyenkor az ember úgy érzi, megfullad, és még azt is bevallja, amit nem tud. Ezt a módszert alkalmazta a CIA Guantanamón a foglyul ejtett tálibokkal, az elnök be is tiltotta, most már tudom, hogy miért.

(Safe House – hazai bemutató: 2012. február 16.)

Kész roncs lett Denzel Washington és Ryan Reynolds, mire befejeződött a Safe House című akciófilm forgatása. A történet szerint a Reynolds alakította CIA-ügynök egy bűnözőre (Washington) vigyáz egy rejtekhelyen, ám rajtuk ütnek, ezért menekülniük kell árkon-bokron át Rio de Janieróban. A sztárok maguk akarták játszani a kaszkadőrjelenetek többségét, hogy minél hitelesebb legyen a mozi. Aztán jól megbánták. – Az rendben van, hogy egy hónapon át úgy forgattunk, hogy talán négy vagy öt mondatot szóltunk, mert folyton csak verekedtünk, szaladgáltunk meg lövöldöztünk – meséli Washington. – A végén már recsegett a térdem, de ez benne van a pakliban. De amikor a vizes tortúrára került sor, kezdtem besokallni. Csak azért nem balhéztam, mert láttam, hogy azok a srácok, akik kínoztak, még jobban be vannak tojva, mint én. Hogy mi volt? Fejjel lefelé fellógattak, és vizet csorgattak az orromba. Ilyenkor az ember úgy érzi, megfullad, és még azt is bevallja, amit nem tud. Ezt a módszert alkalmazta a CIA Guantanamón a foglyul ejtett tálibokkal, az elnök be is tiltotta, most már tudom, hogy miért.

(Safe House – hazai bemutató: 2012. február 16.)


süti beállítások módosítása