látogató számláló

A legufósabb óra

Még csak huszonhat éves, de már a legjobbakkal dolgozott, és sokat látott. Rendezték a Wachowski-testvérek, Nick Cassavetes és Sean Penn is. Úgy tűnik, Emile Hirsch mégsem ismer a világból sokkal többet, mint ami Santa Fé és Los Angeles – a szülő- és a lakhelye – között van.

Még csak huszonhat éves, de már a legjobbakkal dolgozott, és sokat látott. Rendezték a Wachowski-testvérek, Nick Cassavetes és Sean Penn is. Úgy tűnik, Emile Hirsch mégsem ismer a világból sokkal többet, mint ami Santa Fé és Los Angeles – a szülő- és a lakhelye – között van.

Az ő dolga ugyanis, hogy megmentse a világot az űrből támadó jövevények ellen A legsötétebb óra (The Darkest Hour, hazai bemutató: december 22.) című új 3D-s látvány- és izgalomorgiában. A film egyik különlegessége, hogy Moszkvában játszódik – története szerint néhány amerikai srác és lány éppen az invázió idején jár az orosz metropoliszban, és öten magukra maradnak a kihalt utcákon.

– Oroszországban nagyon bele tudtam élni magam az UFÓ-témába – vallotta be az ifjú sztár. – Los Angelesben élek, sejtelmem sem volt, mi vár a moszkvai forgatáson, és a legrosszabbra készültem. Úgy pakoltam a forgatásra, mint aki az űrbe indul. Egy nagy láda palackos vizet, zacskós kajákat, fertőtlenítőszereket, gyógyszereket szállítottam magammal, és biztos voltam benne, hogy néhány hétig kizárólag jelbeszéddel érintkezem majd mindenkivel. Úgyhogy lazán eljátszottam, ahogy szembenézek az űrlényekkel – pedig mialatt Moszkvában voltunk, kiderült, hogy ez mégsem a Mars. Vagy ha ilyen a Mars, akkor jó hírem van: találtunk egy lakható bolygót.


süti beállítások módosítása