látogató számláló

A sármos kalóz

Hugh Grant nagyon büszke. Méghozzá az új filmjére, a Kalózok! – A kétballábas banda című, digitálisan animált vígjátékra, melyben az angolos humorú komédia főszereplőjének, a kalózhajó kapitányának kölcsönzi hangját.

Hugh Grant nagyon büszke. Méghozzá az új filmjére, a Kalózok! – A kétballábas banda (Pirates! – The Band of Misfits, hazai bemutató: április) című, digitálisan animált vígjátékra, melyben az angolos humorú komédia főszereplőjének, a kalózhajó kapitányának kölcsönzi hangját.

Ahogy Anglia legismertebb színésze mondja:

– Ez a film kivételes lehetőség volt számomra: tényleg színészkednem kellett.

Az biztos, hogy Grant ezúttal nem a szokásos figurát hozza.

– Amikor az Aardman stúdióban megmutatták a figuratervet, rettentően megijedtem – ismerte el az 51 éves, vagy két éve szabadságon lévő színész. – A kapitány nagydarab, széles vállú, dússzakállú fickó. Nem értettem, miért nekem kéne eljátszanom. Azt hittem, összekevertek valakivel, de hamar kiderült, hogy a filmbeli kalózoknak sosem sikerül semmi. Ez a film a kudarc ünneplése; nagyon angol és meglehetősen idétlen. Úgyhogy végül megpróbáltam kiszorítani magamból egy kis színészetet. A rendező megfosztott a szokásos művészi eszközeimtől, nem dadoghattam és „őőő”-zhettem. Több rokonom is akadt, aki nem hitte el, hogy az én hangom hallatszik a filmben. És erre nagyon büszke vagyok.

A Kalózok!-ban a mindig minden tervével megfeneklő kapitány dacol az esélyekkel, és megpróbálja elnyerni Az év kalóza-díjat. Hugh Grant társa volt a szinkronstúdióban Jeremy Piven és Salma Hayek is.


süti beállítások módosítása