látogató számláló

Kritika: Lopom a sztárom

Hogyan lopj a celebektől.

blingringtrailer2.jpg

Egyszerűen nem fogom fel, hogy Sofia Coppola, hogy tudott ekkorát hibázni. Van egy remek alapötlet, amit szerintem nagyon jól el lehetett volna mélyíteni. Lehetett volna médiakritikát beleszőni, és/vagy társadalomkritikát. Bele lehetett volna tekinteni a celeb-imádat legmélyebb bugyraiba. Helyette másfél órán át azt kellet néznem, hogy egy csapat tini hogyan rabolja ki az imádott sztárjukat.

A hibák egyből a film elején kezdődnek. Nem kapunk semmi háttértörténetet a szereplőkről, hogy mégis miért csinálják, amit csinálnak. Lehetne azt gondolni, hogy azért, mert a szüleik nem gazdagok, de ez baromság. Mivel mindegyik tini szereplő szülei gazdagok és mindent megkapnak. Így "az egyik szereplővel csak tudok azonosulni" tétel nem jött össze. Erre még nagyban rátesz az is, hogy mindegyik egy barom.

A másik legnagyobb hiba a betörések. Megnézném, ha mondjuk én egy hazai "nagy celeb" házába akarnék betörni, nekem is ugyanolyan könnyen sikerülne-e, mint a filmben? Nem hiszem. De miért mondom ezt? Mert a filmben a celebek lakásába pofonegyszerű bejutni. Egy-egy kamerát azért látunk, az udvaron, de lazán bemennek az üvegajtón. A lakáskulcsokat minden celeb a lábtörlő alatt tartja, és még sorolhatnám. Semmi mozgásérzékelő vagy biztonsági őr, minek az. És az a durva, hogy ez a film elméletileg valós történet alapján készült. Azért jó lenne tudni, hogy tényleg ilyen könnyen törtek-e be, vagy sem. Bár azt is nevetségesnek találtam mikor két szereplő beszélget és gondolkodnak, hogy Paris Hilton hol lakik. Aztán az egyik előveszi a gépét és beüti a keresőbe, hogy "Paris Hilton Address" és már a következő jelenetben ott vannak a házban. Na, csak azt akartam mondani, hogy leellenőriztem, én is beírtam a keresőbe, és egyből kiadta. Éljen az internet!

A következő hiba a történet mesélése. Unalmas, monoton. Nincsen benne semmi érdekes. Az idegrendszeremmel játszott a film. Ezek után kinek ajánlom? Senkinek!

Ha esetleg Emma Watson miatt néznéd meg, el kell, hogy szomorítsalak, keveset szerepel! 


süti beállítások módosítása