látogató számláló

Hugh Jackman állati teste

Az Oscar-gálán bebizonyította, hogy ő a legjobban táncoló és énekelő akciósztár: új filmjében, az X-Men kezdetek: Farkas-ban (X-Men Origins: Wolverine, hazai bemutató: április 30.) viszont azt akarja megmutatni: egy izgalmas film kedvéért képes állattá változni. Hugh Jackman eddig három filmben játszhatta el a nagy izmú és nagy pofaszakállú, szivarozó akcióhőst. A most készülő - minden eddigit túlszárnyalni szándékozó - filmből viszont azt tudhatják meg a rajongók, hogyan született a fémkarmú ember-fenevad keverék. Az ügy érdekében Jackman egy éven át heti hat nap, napi másfél órát edzett.

- Az edzés még csak ment volna - nyilatkozta a színész -, sokkal keményebb volt, hogy az étrendemet is teljesen át kellett formálni. Egy éven át reggel négykor keltem, csak azért, hogy letoljak egy nyers tojásfehérjét: aztán háromóránként repetáztam belőle. Egyébként szinte kizárólag barna rizst, párolt meg sült zöldségeket ettem egész évben. Amikor karácsonykor az edzőm adott egy nap felmentést, annyit ettem, mint máskor egy év alatt. Egész évben folyton hamburgerről meg sült csirkéről álmodtam.

süti beállítások módosítása