látogató számláló

Exbotrányok emléke

Kétféle esküvő van: amelyik botrányba fullad, és amelyik majdnem botránya fullad.

Kétféle esküvő van: amelyik botrányba fullad, és amelyik majdnem botránya fullad. Így vélekedik Jennifer Garner, aki az Excsajok szelleme (Ghosts of Girlfriends Past, hazai bemutató: július 9.) című romantikus vígjátékban minden erejével és érzékiségével igyekszik megmenteni egy lakodalmat a vőlegény nőfaló bátyjától, akit Matthew McConaughey alakít.

- Mókás, hogy engem kértek fel erre a szerepre - nyilatkozta a színésznő -, mert én arról vagyok híres, hogy ha meghívnak egy esküvőre, akkor ott bajok lesznek. Egyszer, amikor koszorúslány voltam, az utolsó pillanatban átalakították a ruhámat, én már nem próbáltam újra, mert persze, mint mindig, el voltam késve. Úgyhogy már indult az esküvői menet, amikor észrevettük, hogy a szegély végig le van jőve. Valaki cérnát meg tűt kezdett keresni, de fércelgetésre már nem volt idő: végül belülről a helyére szigetelőszalagoztam a leszakadt részt. Azóta mindig úgy megyek esküvőre, hogy van ragasztószalag a táskámban. Igaz, még ez sem segített megoldani azt a helyzetet, amikor a menyasszony előtt én sétáltam be, és a hajamban ott fityegtek az összes hajcsavarók. Szerencsére, sokan azt hitték, hogy csak extravagáns vagyok...

süti beállítások módosítása