látogató számláló

X-Men: Az első gonosz + karakter trailerek

Lehet-e hősnek lenni ellenség nélkül? Az X-Men – Az elsők története főleg azt mutatja be, hogyan lett a mutánsok világának két vezetőjéből, Magnetóból és X professzorból soha nem békülő ellenség...

Lehet-e hősnek lenni ellenség nélkül? Az X-Men – Az elsők (X-Men: First Class, hazai bemutató: június 2.) története főleg azt mutatja be, hogyan lett a mutánsok világának két vezetőjéből, Magnetóból és X professzorból soha nem békülő ellenség. Ám forgatókönyv szerint ekkor még a szövetségesek, sőt, barátok voltak, így a film alkotóinak szüksége volt egy igazi gonoszra: a Pokoltűz Klub vezetőjét, Sebastian Shaw szerepét Kevin Bacon-ra bízták.

– Én nem az életből lesem el, hogyan alakítsak ki egy figurát – nyilatkozta a színész. – Inkább más, korábbi filmekből veszem az ötleteket. Most nem is volt kétséges, hogy igazából egy Bond-film Blofeldjét, az őrült főgonoszt kell alakítanom; de közben úgy éreztem, hogy bármennyire is gyilkoljuk egymást a későbbi Magnetóval, igazából apafigura vagyok számára. Persze, egy szigorú, kemény, rossz apa: szóval Blofeldbe kevertem egy kicsit abból a fajta férfiból, ami a Fanny és Alexander című Bergman-filmben tetszett annyira. Ezek után már csak el kellett viselnem, hogy a forgatáson néha repkednek, összeomlanak és felrobbannak körülöttem a dolgok. A többi ment magától.

Ráadásnak alább megtekinthetitek négy karakter saját előzetesét:

(ugyanez a youtube-on)


süti beállítások módosítása