látogató számláló

A sovány osztag

Idén jelölték Oscar-díjra, és ő az egyik legnépszerűbb fiatal komikus. Jonah Hill mégis azt mondta nemrégiben újságírók előtt, hogy neki úgy tűnik, rajongói csak a testéért szeretik.

Idén jelölték Oscar-díjra, és ő az egyik legnépszerűbb fiatal komikus. Jonah Hill mégis azt mondta nemrégiben újságírók előtt, hogy neki úgy tűnik, rajongói csak a testéért szeretik. A színész ugyanis az elmúlt fél évben több mint 20 kilót fogyott: az Éjszaka a múzeumban 2. fafejű éjjeliőreként vagy az Oscar-jelölést hozó Pénzcsináló-ban (12) még meglehetősen kerekded volt, a 21 Jump Street – A kopasz osztag (16) (21 Jump Street, hazai bemutató: május 3.) viszont meghökkentően új formában mutatja. Igaz, az akció-vígjátékban szüksége is van az újfajta testre, hiszen zsarut játszik, akit álruhában visszaküldenek egy középiskolába, hogy magát gimisnek kiadva göngyölítsen fel egy kábítószer-terjesztő bandát.

– Mostanában bárhova megyek, még azelőtt, hogy a filmjeimről kérdeznének, a pocakom kerül szóba – panaszkodott Jonah Hill. – Hamarabb rákérdeznek, mint az Oscarra. Pedig nincs semmi titka, sajnos. Brad Pitt hozta szóba, hogy vegyem komolyan a fogyózást, én meg komolyan vettem. Elmentem egy szakemberhez, és nekiláttam koplalni meg tornázni. És csináltam, csináltam, csináltam. Még szerencse, hogy nagyon szeretem a japán ételeket: azokkal néha jóllakhattam. De muszáj is volt: a 21 Jump Street-ben Channing Tatum mellett kell nyomulnom. Nem akartam, hogy csak az ő testére figyeljen mindenki.


süti beállítások módosítása