látogató számláló

Ki csinál vámpírt?

Nem lehetetlen, hogy Tim Burton és Johnny Depp világrekordot állított fel: a sötét humoráról és furcsa fantáziájáról ismert, a világot mindig újra meglepő filmrendező immár nyolcadszor osztott szerepet régi barátjára: az Éjsötét árnyék-ban.

Nem lehetetlen, hogy Tim Burton és Johnny Depp világrekordot állított fel: a sötét humoráról és furcsa fantáziájáról ismert, a világot mindig újra meglepő filmrendező immár nyolcadszor osztott szerepet régi barátjára: az Éjsötét árnyék-ban (16) (Dark Shadows, már a mozikban.) Depp vámpírt alakít, aki kétszáz évvel a temetése után véletlenül kiszabadul a koporsójából Az újságírókat természetesen nem hagyta nyugodni a kérdés, hogy miért választotta Burton újra Deppet. És a rendező egy meglepő választ adott.

– Én nem választottam Deppet, ő választott engem – jelentette ki Burton.. – Ő hívott, hogy csináljuk meg az Éjsötét árnyék-ot. Azt persze tudta, hogy hozzá hasonlóan, engem is nagyon érdekelnek a kultúránk legfurább, legeszementebb darabjai, és máskor is beszélgettünk már a témáról. Azt is tudtam, hogy Johnny gyerekkorában nagy rajongója volt az eredeti Éjsötét árnyék-tévésorozatnak, sőt, már akkor is azt játszotta, hogy ő Barnabas, a vámpír. Szóval, most egyszerűen visszanyúlt a gyerekkorába, és azokat hívta magával, akikről tudta, hogy szívesen játszanának vele gyermeki odaadással valami vicces, véres, különös játékot.


süti beállítások módosítása