látogató számláló

Apa nem finomkodik

Leighton Meester a Pletykafészek Blairjeként vált ismerté, de ő nem elégedett meg a tévés hírnévvel. Legközelebb Adam Sandler oldalán láthatjuk az Apa ég! (16) (That’s my Boy, hazai bemutató: augusztus) című vad komédiában.

Leighton Meester a Pletykafészek Blairjeként vált ismerté, de ő nem elégedett meg a tévés hírnévvel. Legközelebb Adam Sandler oldalán láthatjuk az Apa ég! (16) (That’s my Boy, hazai bemutató: augusztus) című vad komédiában. A tévében elkényeztetett, New York-i milliomoslányt játszik, de az Apa ég!-ben nincs finomkodás: nagyon belemenősek a poénok.

– Amikor először elolvastam a forgatókönyvet, én is meghökkentem – mesélte Jimmy Kimmel tévés show-jában az ifjú színésznő. – Azt hittem, nincs vígjáték, ami mer ilyen nagyszájú lenni. De fokozatosan megszoktam és megszerettem ezt a stílust. De annyira, hogy észrevettem: az életben is egyre vadabb vicceket engedek meg magamnak; olyanokat mondok társaságban, amibe régen biztosan belepirultam volna.

A színészek közül szerencsére senki sem pirult bele a szövegébe, és önfeledten hülyéskednek a filmben. Igaz, volt idejük megszokni egymást: még az egyik első olvasópróbán szinte az egész stáb benn ragadt egy liftben. A rendező és tíz színésze – köztük Meester, és az egykori rapper, Vanilla Ice – egy másfél órán keresztül várta, hogy kiszabadítsák, és humorizálással ütötték agyon az időt. Állítólag a nagymamát játszó, 89 éves Peggy Stewart tudta a legtöbb viccet.


süti beállítások módosítása