Megújul az InterCom
Az elmúlt hetekben több munkatársa is elhagyta az InterCom Zrt., Magyarország legnagyobb film-, DVD és Blu-ray forgalmazójának filmforgalmazási részlegét. A cég ezt az alkalmat kihasználva megújítja a filmforgalmazási divíziót: szeptember 1-jétől újjászervezve, új munkatársakkal folytatja a régi munkát.
Az elmúlt hetekben több munkatársa is elhagyta az InterCom Zrt., Magyarország legnagyobb film-, DVD és Blu-ray forgalmazójának filmforgalmazási részlegét. A cég ezt az alkalmat kihasználva megújítja a filmforgalmazási divíziót: szeptember 1-jétől újjászervezve, új munkatársakkal folytatja a régi munkát.
A filmforgalmazási tevékenységet a szakmában sokra tartott, jelentős tapasztalattal rendelkező két új kolléga fogja irányítani: a forgalmazási vezető Borka Csilla lesz, aki számos nemzetközi filmforgalmazó cégnél töltött már be hasonló funkciót; a marketing vezető pozíciójára pedig Rajki Péter érkezik.
Az InterCom továbbra is együttműködik eddigi szerződéses partnereivel, a három nagy hollywoodi stúdióval: a Warner Bros., a 20th Century Fox és a Sony a jövőben is a cégen keresztül juttatja el produkcióit a magyar mozikba. A személyi változások egy pozitív átalakulási folyamat kezdetét jelzik, miközben az alapvető stratégiai célok nem módosulnak. Az InterCom régi és új munkatársaira támaszkodva, a 21. század technikai és kulturális kihívásaihoz alkalmazkodva, hagyományaihoz mégis ragaszkodva kíván az a piacvezető, megújulásra nyitott vállalat maradni, ami eddig is volt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.