látogató számláló

Hathaway többet kapott, mint kért

A 27 éves Anne Hathaway immár mint Oscar-jelölt színésznő promotálja legújabb vígjátékát, amelyben Kate Hudson-nal mókázik és „pofozkodik": A csajok háborúja (The Bride Wars, hazai bemutató: január 29.) című filmet. És nem hiszi, hogy egy Oscar-esélyeshez méltatlan a romantikus vígjáték műfaja. - Én már így is híresebb vagyok, mint valaha hittem volna, hogy lehetek - nyilatkozta a 27 éves színésznő. - Eredetileg csak akkora sikert vártam a színészettől, hogy ne kelljen közben pincérkednem. Úgy gondoltam, hogy ha csak színészettel meg tudom keresni a megélhetésem, akkor elértem a célomat. Minden más, ami ezen túl jön, csak extra ráadás. Például két menyasszony hosszú fehér fátylakban bunyózik. Vicces érzés, hogy fizetést kapok azért, mert Kate Hudson-nal néhány héten át együtt szórakoztunk.

süti beállítások módosítása